آخر هفته در ترافیک جلال نمانید! ، اعمال محدودیت ترافیکی در بزرگراه غرب تهران

به گزارش وبلاگ شیرین، تردد خودروها در 2 روز پایانی هفته در راستا بزرگراه جلال آل احمد کند خواهدشد.

آخر هفته در ترافیک جلال نمانید! ، اعمال محدودیت ترافیکی در بزرگراه غرب تهران

به گزارش وبلاگ شیرین، معاون فنی و عمران شهردار منطقه 2 دراین باره گفت: در روزهای پنج شنبه و آدینه تردد خودروها در راستا شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد به علت اجرای عملیات آسفالت پل آزمایش کند می گردد، چون در بعضی از ساعت ها بخشی از راستا بسته است.

حمیدرضا رنجبر اضافه نمود: عملیات اصلاح روکش آسفالت، با هماهنگی پلیس راهور و شرکت یادمان سازه اجرا شده و از ساعت 23 روز پنجشنبه 27 مرداد تا 12 ظهر روز آدینه 28 مرداد نیمی از راستا مسدود می گردد. بعلاوه از ساعت 20 روز آدینه تا 5 بامداد روز شنبه 29 مرداد دوباره نیمی از راستا بسته خواهدبود.

او با بیان اینکه روز آدینه تردد در این راستا از ساعت 12 تا 20 آزاد است، ادامه داد: با وجود تخریب آسفالت و ایجاد چاله، از 3 سال پیش پل آزمایش آسفالت نشده است. چون این پل فلزی بوده و فقط به شیوه اپوکسی (مصالحی مانند رزین که به سطح فلز می چسبد) آسفالت می گردد. از طرفی با توجه به ترددهای بالا در بزرگراه جلال آل احمد و پل آزمایش امکان مسدود کردن راستا نبود.

معاون شهردار منطقه2 به شهروندان پیشنهاد کرد با وجود باز بودن راستا در بخشی از ساعت های روز، برای جلوگیری از ماندن در ترافیک و هدر رفت زمان، در این ایام تردد خود را مدیریت نمایند تا مسئله ای برایشان ایجاد نگردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخر هفته در ترافیک جلال نمانید! ، اعمال محدودیت ترافیکی در بزرگراه غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته در ترافیک جلال نمانید! ، اعمال محدودیت ترافیکی در بزرگراه غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید