آی پد با نمایشگر تاشو از راه می رسد

به گزارش وبلاگ شیرین، پس از برنامه ریزی مایکروسافت برای فراوری سرفیس با نمایشگر تاشو، حالا اپل هم میخواهد شانس خود را برای فراوری آی پد با چنین نمایشگری بیازماید.

آی پد با نمایشگر تاشو از راه می رسد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایرانبه نقل از آسین ایج، موسسه IHS Market مدعی شده که اپل در آینده ای نزدیک یک تبلت آی پد با نمایشگر تاشو عرضه می نماید و این در حالی است که تا عرضه سرفیس مایکروسافت با چنین نمایشگری یک سال باقی مانده است.

گفته می گردد آی پد تاشو هم دارای سیستم عامل iOS بوده و در آن مانند دیگر تبلت های اپل از پردازنده های سری ای شرکت اپل استفاده می گردد. در خصوص ابعاد نمایشگر تاشوی آی پد هنوز خبری در دست نیست، اما احتمال داده شده که این نمایشگر ابعادی مشابه با رایانه مک بوک داشته باشد.

با توجه به اینکه عرضه آی پد تاشو حداقل یک سال طول خواهد کشید، می توان انتظار داشت که این تبلت با فناوری نسل پنجم تلفن همراه سازگار باشد. البته پیش بینی می گردد اپل ابتدا برای فراوری آیفون نسل پنجم برنامه ریزی کند و سپس آی پد نسل پنجم را عرضه نماید.

در کنار دو شرکت مایکروسافت و اپل شرکت هایی همچون سامسونگ و هواوی هم برای فراوری محصولاتی با نمایشگر تاشو در حال برنامه ریزی هستند. اما این دو شرکت کره ای و چینی هنوز برای طراحی نمایشگرهای تاشوی مقاوم با مشکلاتی روبرو هستند.

منبع: اقتصاد ایران

به "آی پد با نمایشگر تاشو از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی پد با نمایشگر تاشو از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید