اسکن جاده ای در 1250 کیلومتر از شریان های استان سمنان شروع شد

به گزارش وبلاگ شیرین، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان گفت: با هدف آنالیز شرایط ارتقای ایمنی راه ها، اسکن جاده ای در یک هزار و 250 کیلومتر شریان های استان شروع شد.

اسکن جاده ای در 1250 کیلومتر از شریان های استان سمنان شروع شد

وحید صداقت از شروع برداشت اطلاعات مسیر های شریانی استان سمنان برای برطرف نواقص اطلاع داد و ابراز کرد: یک هزار و 250 کیلومتر از محور های اصلی، بزرگراهی و آزادراهی استان در این دوره مورد آنالیز قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح آنالیز آسفالت جاده های استان سمنان است، تاکید نمود: پریدگی، ترک خوردگی و… که به مرور در آسفالت پدید می آید می تواند خسارات زیادی را به جاده ها وارد نماید لذا در این طرح نواقص جاده ای به صورت کامل رصد خواهد شد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان بیان نمود: برای تشخیص نوع و شدت خرابی ها بایستی در ابتدا از نقاط مدنظر بازدید کرد و سپس با توجه به شدت خرابی ها و اعتبارات موجود برای ترمیم آن ها برنامه ریزی نمود که این بازدید ها در گذشته به وسیله نیرو های انسانی در راه ها انجام می گرفت که هم وقت گیر و پرمخاطره بود و هم هزینه زیادی را در بر داشت، اما امروزه فرایند شناسایی آسیب های جاده ای با بهره گیری از فن آوری نو به وسیله خودروی مخصوص مجهز به دستگاه پیشرفته به نام اسکنر جاده ای انجام می گردد.

صداقت با بیان اینکه در این روش هم سرعت و هم دقت بالاتر خواهد رفت، اضافه کرد: سامانه رصد هم توانایی مشخص نوع خرابی و شدت آن را دارد که این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.

وبلاگ شیرین سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اسکن جاده ای در 1250 کیلومتر از شریان های استان سمنان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکن جاده ای در 1250 کیلومتر از شریان های استان سمنان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید