امداد رسانی و رهاسازی 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک استان آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ شیرین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی و رهاسازی 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور های مواصلاتی جنوب استان به وسیله تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داد.

امداد رسانی و رهاسازی 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک استان آذربایجان غربی

به گزارش گروه استانهای وبلاگ شیرین، امیر جعفرزاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان100 دستگاه خودرو در محور های مواصلاتی مزبور، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودرو ها و امداد رسانی به سر نشینان خودرو های گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

جعفرزاده در تشریح این امدادرسانی بیان نمود: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور های مزبور پس از طی راستا در این عملیات به 100 خودرو به استعداد 295 نفر امداد رسانی کردند، که 18 نفر از افراد گرفتار شده در برف و کولاک در 3 پایگاه امداد و نجات بین شهری به وسیله عوامل امدادی در پایگاه ها اسکان داده شدند.

امیر جعفرزاده اضافه کرد: در این عملیات که خودرو ها درگیر برف و کولاک بودند نیرو های امدادی هلال احمر اقلام خوراکی اضطراری توزیع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ضمن قدردانی ازعنایت استانداری وهمراهی بسیارخوب پلیس راه، حمل و نقل و پایانه ها و اورژانس بیان نمود: منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودرو های گرفتار در برف و کولاک شامل 15 تیم امداد و نجات با 13 دستگاه آمبولانس و چندین خودروی کمکدار امدادرسانی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امداد رسانی و رهاسازی 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک استان آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی و رهاسازی 100 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک استان آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید