بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم، برخی در حد خودشان صحبت نمایند!

به گزارش وبلاگ شیرین، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه میزبان تیم طرفدار که این ملاقات با تساوی 2 به 2 انتها یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند.

بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم، برخی در حد خودشان صحبت نمایند!

رضا عنایتی بعد از این ملاقات گفت: بازی خوب و خیلی سنگینی بود. به تیمم تبریک می گویم. نیمه اول گل زدیم اما رجحان را از دست دادیم. البته پیش بینی می کردیم بازی سنگینی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار ادامه داد: 10 دقیقه اول بازی را کاملاً از دست دادیم چون جو استادیوم آزادی یکسری از بازیکنان ما را گرفته بود اما به مرور به شرایط خودمان رسیدیم و مسلط شدیم و آنچه که باید در زمین اتفاق می افتاد.

رضا عنایتی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در این ملاقات گفت: وقتی تا دقیقه 92 از پرسپولیس در استادیوم آزادی جلو باشید کار بزرگی انجام داده اید. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و خسته نباشید ویژه را به بازیکنان خودم می گویم. اگر خودباوری را پیدا کنیم می توانیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. همانطور که در بازی های گذشته این اتفاق رخ داد البته نمی خواهم بحث داوری های گذشته را مطرح کنم.

وی ادامه داد: امروز به نسبت بازی های گذشته مان شرایط خیلی بهتری در داوری داشتیم. شرایط خیلی بهتر از گذشته بود. اما گاهی با یک سوت های کوچک به ما فشار و استرس وارد می شد.

عنایتی با اشاره به درگیری هایی که بین نیمکت نشینان دو تیم به وجود آمد ادامه داد: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف ها نبودند و در 2-3 صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می خواهم بگویم حد و مقدار خودتان را بدانید، وقتی احترام می گذاریم حتماً احترام می گذاریم چون آقای گل محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و مقدار خودش را بداند. قرار نبوده که ما بیاییم و 4-5 گل بخوریم و برویم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار ادامه داد: خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همواره برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و مقدار خودشان هستند بیشتر صحبت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم، برخی در حد خودشان صحبت نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم، برخی در حد خودشان صحبت نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید