باید و نباید های سفر به آمریکای جنوبی برای خانم ها

به گزارش وبلاگ شیرین، اگر جزو دایره زنان مستقل ایرانی باشید. به طور حتم برایتان پیش آمده که تصمیم بگیرید به تنهایی سفر کنید. آغاز یک ماجراجویی هیجان انگیز، آن هم به تنهایی آنچنان که باید و شاید برای خانم ها آسان نخواهد بود، به خصوص اگر آمریکای جنوبی را به عنوان مقصد تورمسافرتی اینده خود انتخاب نموده باشید. آنچه مهم است برنامه ریزی قوی و رعایت بعضی قوانین نه چندان سخت است تا تورمسافرتی ایمن و خوشایندی را پشت سر بگذارید. دراین مقاله به باید و نباید هایی که خانم ها طی سفر می بایست به آن توجه داشته باشند اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

باید و نباید های سفر به آمریکای جنوبی برای خانم ها

1) شبکه های اجتماعی

قبل از آغاز سفر در گروه های جهانگردی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند عضو شوید.عضویت در این گروه ها به نفع شما خواهد بود چراکه می توانید از تجربیات دیگر مسافرینی که در قالب توریک روزه یا تورمسافرتی بلند مدت از شهرها و منطقه ها مختلف آمریکای جنوبی بازدید نموده اند بهره مند شوید.

2) شما تنها نیستید

آنچه که ضروری است همیشه در تورمسافرتی خود به یاد داشته باشید این است که تنها نیستید. صدها و یا هزاران توریست خارجی با موقعیت شما در آمریکای جنوبی حضور دارند. بنابراین جای نگرانی نیست. اگر تصمیم گرفته اید به تنهایی سفر کنید اعتماد به نفس و شجاعت خود را بالا ببرید و تجربه هایی نو کسب کنید. می توانید در انواع توریک روزه و تورطبیعت گردی عضو شوید و از طبیعت خارق العاده این ناحیه لذت ببرید.

3) روی یاری های موجود حساب کنید

شنیده هایتان در رابطه با آمریکای جنوبی را فراموش کنید و با خوش بینی تمام به کشف این ناحیه بپردازید. آمریکای جنوبی مملوء است از زیبایی ها. از شهرهای سنتی و جالب گرفته تا طبیعت بکر، تمام این جذابیت ها انتظار شما را می کشند. از جهت دیگر می توانید به یاری توریستان دیگر و مردم محلی روند سفر خود را ساده کنید و تورمسافرتی جذابی را پشت سر بگذارید.

4) تحقیق کنید

یک برنامه عالی برای تورمسافرتی خود ترتیب ببینید. می توانید با جستجوی زیباترین ها در شبکه های اجتماعی و اینترنت لیستی از مقاصد زیبا و جذابیت های توریستی بکر آمریکای جنوبی تهیه نموده و طبق آن سفر کنید. به هر کشوری که وارد می شوید هتل رزرو کنید به تراز آژانس های مسافرتی سری بزنید و در انواع توریک روزه و تورطبیعت گردی عضو شوید.

5) جانب احتیاط را نگه دارید

احتیاط شرط عقل است، به خصوص برای خانم هایی که به تنهایی سفر می نمایند. در طول تورمسافرتی خود همیشه مراقب وسائل و تجهیزات خود باشید. مدارک شناسایی خود را درون کیفی کوچک نگه داشته و همیشه به همراه خود داشته باشید. از به همراه داشتن پول نقد در مقادیر بالا پرهیز کنید. سبک سفر بودن از دیگر نکاتی است که طی تورمسافرتی خود ضروری است مد نظر قرار دهید. چراکه هرچه اندازه وسائل و تجهیزاتتان در طول سفر کمتر باشد ساده تر می توانید از انها مراقبت نموده و ساده تر سفر کنید.

6) با محلی ها معاشرت کنید

به طور حتم آشنایی با فرهنگ و رسوم یکی از دلایلی سفر است. به همین جهت ضروری است که خجالت را کنار گذاشته و با اهالی شهری که به آن سفر نموده اید به مصاحبه بپردازید. خوشبختانه خصوصیات اخلاقی اهالی آمریکای جنوبی شباهت هایی با آسیایی ها دارد. این مردم با خونگرمی و صمیمیت خود می توانند تورمسافرتی فوق العاده ای را برای شما رقم بزنند.

منبع: همگردی

به "باید و نباید های سفر به آمریکای جنوبی برای خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید و نباید های سفر به آمریکای جنوبی برای خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید