فراوری اپل واچ سری 3 ممکن است سال جاری متوقف گردد

به گزارش وبلاگ شیرین، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، با انتشار یک توییت تازه مدعی شده که اپل به احتمال زیاد سال جاری فراوری اپل واچ سری 3 را متوقف خواهد نمود. به نظر می رسد در سه ماهه سوم 2022 این کار انجام می گردد زیرا قدرت پردازشی آن دیگر مناسب نسخه تازه سیستم عامل watchOS نیست.

فراوری اپل واچ سری 3 ممکن است سال جاری متوقف گردد

اپل واچ 3 در سال 2017 عرضه شده و این یعنی تقریبا 5 سال سن دارد. اگرچه این مدل نوترین نسخه watchOS را دریافت نموده، اما تراشه استفاده شده در آن نسبت به S5 موجود در اپل واچ SE و S7 موجود در اپل واچ سری 7 بسیار ضعیف تر است. بعلاوه این ساعت هوشمند تنها مدل در بین اپل واچ های موجود در بازار است که از طراحی قدیمی مبتنی بر بدنه ضخیم تر و نمایشگر دارای حاشیه های بزرگ بهره می برد.

در رویداد WWDC سال جاری که چند ماه دیگر برگزار می گردد، اپل از watchOS 9 رونمایی می نماید که طبق اعلام آقای کو، این سیستم عامل دیگر از نسل سوم اپل واچ پشتیبانی نخواهد کرد. البته باید خاطرنشان کنیم اگرچه این نسخه نو در رویداد WWDC معرفی می گردد، ولی عرضه آن چند ماه بعد اواخر تابستان صورت می گیرد که با تاریخ ارائه شده برای توقف فراوری این محصول همخوانی دارد. هنوز در رابطه با ویژگی های watchOS 9 گزارش های چندانی منتشر نشده ولی گفته می گردد سال جاری در کنار معرفی اپل واچ سری 8، شاهد رونمایی از نسل دوم اپل واچ SE خواهیم بود. افشاگران بر این باور هستند که اپل واچ سری 8 از سنسور تشخیص درجه حرارت بدن بهره می برد.

در حال حاضر اپل واچ سری 3 با قیمت 199 دلار فروخته می گردد ولی با توجه به اینکه به زودی پشتیبانی از ان متوقف می گردد، خریدن آن کار عاقلانه ای نیست. از طرف دیگر اپل واچ SE با قیمت 279 دلار در قفسه فروشگاه ها واقع شده است که از امکانات و سنسورهای بیشتری بهره می برد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "فراوری اپل واچ سری 3 ممکن است سال جاری متوقف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری اپل واچ سری 3 ممکن است سال جاری متوقف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید