حساسیت مجمع در حد جام ملت ها ، احتمال استعفای بازنشسته ها

به گزارش وبلاگ شیرین، اگر مجمع این استعفا را بپذیرد که مسئله ای وجود ندارد اما معمای بزرگ زمانی است که مجمع با استعفای اعضای بازنشسته خود مخالفت کند!

حساسیت مجمع در حد جام ملت ها ، احتمال استعفای بازنشسته ها

احتمال استعفای بازنشسته های هیات رئیسه

در حالی که تب فوتبال و هیجان فوتبال در جامعه رفته رفته تند می گردد و حواس ها به جام ملتهای آسیا و تیم ملی معطوف شده اما دی ماه برای خانواده فوتبال حساسیت ویژه دیگری را هم دارد.برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که روز 19 دی برگزار می گردد حساسیت های زیادی دارد. اگرچه در دستور جلسه این مجمع خبری از بحث معین تکلیف برای اعضای هیات رئیسه بازنشسته فدراسیون فوتبال نیست اما خیلی ها گمانه زنی می نمایند که در این جلسه وضعیت اعضای هیات رئیسه بازنشسته معین خواهد شد.

یکی از مدیران قدیمی فوتبال که دستی بر آتش دارد در مورد برگزاری این جلسه گفت: محتمل است که اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال استعفای خود را تقدیم مجمع نمایند. اگر مجمع این استعفا را بپذیرد که مسئله ای وجود ندارد اما معمای بزرگ زمانی است که مجمع با استعفای اعضای بازنشسته خود مخالفت کند! در آن صورت اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بدون هیچ مسئله ای می توانند به کار و فعالیت خود ادامه بدهند و فیفا هم از آنها حمایت خواهد نمود. زیرا اگر این اعضای مستعفی که استعفایشان مورد تایید قرار نگرفته تغییر کند بدون تعارف فوتبال ایران تعلیق خواهد شد!

اگر هم هر فردی بگوید اتفاقی برای فوتبال ایران رخ نمی دهد حرف درستی نزده است. زیرا در گذشته هم داریوش مصطفوی به آقای علی آبادی گفت فیفا هیچ کاری نمی تواند بکند اما همه دیدند که فوتبال ایران تعلیق شد.

به هر حال مجمع عمومی فدراسیون فوتبال شاید برای بسیاری از اهالی فوتبال و حتی مدیران ارشد ورزش کشور مهیج تر از بازی تیم ملی با ویتنام و یمن در مرحله گروهی جام ملت های آسیا باشد. البته مهدی تاج در مصاحبه اخیر خود اعلام نموده بود در این مجمع قرار است فقط مسائل مالی مرور گردد و خبری از انتخابات نخواهد بود اما اهالی فوتبال منتظرند تا اتفاقات تازه ای برای اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون بیافتد.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "حساسیت مجمع در حد جام ملت ها ، احتمال استعفای بازنشسته ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حساسیت مجمع در حد جام ملت ها ، احتمال استعفای بازنشسته ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید