خبرنگاران گل محمدی: در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان هستیم

به گزارش وبلاگ شیرین، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان قرار داریم و باید بازی بعدی مان را ببریم تا کمی خیالمان بابت صعود راحت تر گردد.

خبرنگاران گل محمدی: در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان هستیم

به گزارش وبلاگ شیرین، یحیی گل محمدی پس از رجحان تیمش برابر گوا در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به این ملاقات گفت: اینکه برخی ها مقابل گوا انتظار بردی راحت و پر گل را داشتند، همانطور که دیدید انتظار درستی نبود. گوا تیم منسجم بابرنامه و تاکتیکی بود و بازیکنان این تیم دوندگی زیادی در زمین داشتند.

وی اضافه کرد: من خودم انتظار همین بازی سخت را مقابل گوا داشتم. بعد از اینکه گل را خوردیم، خیلی زود به بازی بازگشتیم و توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: بازیکنان ما تسلیم نشدند و این برگرداندن نتیجه به کیفیت آنها باز می گردد.

وی اضافه کرد: بازیکنانم با انرژی بیشتری که در زمین گذاشتند سعی کردند نتیجه را جبران نمایند. بازیکنان با کیفیت ظاهر شدن و نسبت به گل حریف عکس العمل خوبی نشان دادند. آنها روحیه خوبی داشتند. ما می توانستیم گل های ببشتری بزنیم و حتی پنالتی هم از دست دادیم . اگر گل سوم را میزدیم بازی برای ما راحت تر می شد اما این اتفاق رخ نداد.

گل محمدی ادامه داد: در نیمه دوم نیز خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و در نهایت سه امتیاز خوب دیگر را در این گروه سخت گرفتیم.

وی تاکید نمود: گروه ما یکی از سخت ترین گروه های این مسابقات است. در بازی بعد نیز باید کوشش کنیم سه امتیاز را بگیریم تا کمی خیالمان برای صعود از گروه راحت تر گردد. به هوادارنمان این برد را تبریک می گویم و این پیروزی را تقدیم آنها می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: بازیکنمان هم خیلی انرژی می گذارند و در این شرایط آب وهوایی می جنگند و به خوبی کارشان را انجام می دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گل محمدی: در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید