در محور چالوس و آزاد راه رشت، قزوین ترافیک سنگین است

به گزارش وبلاگ شیرین، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس جهت جنوب به شمال وآزاد راه قزوین -رشت هستیم.

در محور چالوس و آزاد راه رشت، قزوین ترافیک سنگین است

ایمان محرابی نیا گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس جهت (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و حدفاصل گرماب تا گچسر و محدوده های سه راهی دیزین، سیاه بیشه و جهت (شمال به جنوب) حدفاصل میانک تا انارک و محدوده های هریجان و سیاه بیشه و محور هراز جهت (رفت و برگشت) محدوده های نارنجستان و سه راهی چلاو هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور بعلاوه شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و جهت رفت و برگشت هستیم.

او می گوید: محور های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است بعلاوه بارش باران در بعضی از محور های استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان را دوربین های نظارتی نشان می دهد.

محرابی نیا بعلاوه درباره محدودیت تردد با تغییر جهت در بعضی از محور ها هم گفت: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران به علت اجرای عملیات راهداری جهت جنوبی (محمودآباد - فریدونکنار) مسدود و تردد از جهت جایگزین داخل شهر امکان پذیر است.

وبلاگ شیرین مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در محور چالوس و آزاد راه رشت، قزوین ترافیک سنگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در محور چالوس و آزاد راه رشت، قزوین ترافیک سنگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید