دستگیری قاتل دختر 9 ساله پس از 32 سال

به گزارش وبلاگ شیرین، کارآگاهان پلیس پیروز شدند تا قاتل دختر 9 ساله ای که 32 سال پیش ربوده و به قتل رسانده بود را بازداشت کنند.

دستگیری قاتل دختر 9 ساله پس از 32 سال

به گزارش گروه حوادث وبلاگ شیرین از ایران آنلاین، میکائلا9 ساله در سال 1988 میلادی هنگام بازی با اسکوترش از یک پارکینگی در هایوارد کالیفرنیا ربوده و هرگز دیده نشد.

بنا بر اطلاعات پلیس در تمام این سالها پرونده جنایت میکائلا باز ماند و قاتلش پیروز شد از دست ماموران فرار کند اما اکنون با بدست آمدن شواهد جدیدی در پرونده یک مظنون و قاتل سابقه دار به عنوان متهم اصلی پرونده قتل این دختر کوچک شناسایی شد.

سخنگوی پلیس بیان نمود که مظنون فردی 59 ساله به نام دیوید میش است که در سال 1986 نیز مرتکب یک جنایت شده و در اداره پلیس دارای سوابق زیادی است .

تونی چاپلین از پلیس کالیفرنیا در کنفرانس مطبوعاتی بیان نمود که پیروزیت حل پرونده قتل قدیمی باعث شادی ما و خانواده قربانی شد .خانواده قربانی پس از سالها انتظار شایسته این آرامش هستند که بدانند قاتل فرزندشان گرفتار شده و عدالت اجرا خواهد شد. ما با استفاده از شواهد دی ان ای رد قاتل فراری را پس از سالها یافتیم حل پرونده ای که به نظر بسیار سخت می آمد.

منبع: جام جم آنلاین

به "دستگیری قاتل دختر 9 ساله پس از 32 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری قاتل دختر 9 ساله پس از 32 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید