دمای هوای این شهر ایران از 50 درجه عبور کرد

به گزارش وبلاگ شیرین، مدیرکل هواشناسی یکی از شهرهای غربی کشور از عبور دمای هوای این شهر از مرز 50 درجه سانتی گراد اطلاع داد.

دمای هوای این شهر ایران از 50 درجه عبور کرد

به گزارش وبلاگ شیرین به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای اهواز در 24 ساعت گذشته به 50.2 درجه سانتیگراد رسید و حداکثر دمای استان را به خود اختصاص داد.

محمد سبزه زاری اعلام کرد: در شبانه روز گذشته حداقل دمای استان در ایذه 23.8 و حداقل دمای اهواز 31.7 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: در آنالیز نقشه های پیش یابی تا اواسط هفته جاری وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر را در منطقه ها جنوبی، غربی، مرکزی و بخش هایی از شمال استان پیش بینی می گردد.

سبزه زاری اعلام کرد: تا فردا نیز جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و وقوع پدیده شرجی صبحگاهی و شامگاهی در منطقه ها جنوبی، ساحلی و مرکزی استان خواهد شد و وزش باد در منطقه ها جنوبی، غربی و مرکزی میانه گاهی شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و غبار موقتی و محلی در این منطقه ها وجود دارد.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در منطقه ها جنوبی، غربی، مرکزی و بخش هایی از شمال استان از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دمای هوای این شهر ایران از 50 درجه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای هوای این شهر ایران از 50 درجه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید