سی و چهارمین جشنواره تئاتر 25 تا 29 آبان ماه در شهرکرد برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ شیرین، سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری 25 تا 29 آبان ماه 1401 در شهرکرد برگزار می گردد.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر 25 تا 29 آبان ماه در شهرکرد برگزار می گردد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان 25 تا 29 آبان ماه 1401 در شهرکرد اطلاع داد.

پیغام احمدی افزود: این جشنواره از سوی انجمن هنر های نمایشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در راستای اعتلا، تشویق و ترویج اجرای عمومی آثار نمایشی در سطح استان و با هدف کشف استعداد های خلاق، جوان و ایجاد بستر مناسب جهت رشد و اعتلای هنر تئاتر، برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نمایش های عمومی تئاتر سال جاری در حال انجام بوده و در حال حاضر نیز نمایش کُلاغ ها به نویسندگی سعید محسنی و طراحی و کارگردانی احمد رضا رافعی بروجنی به مدت 20 شب در تماشاخانه مهر شهرکرد ساعت 19 اجرا می گردد.

احمدی ادامه داد: این اجرا تازه ترین اثر نمایشی گروه تئاتر شهر بروجن به سرپرستی و تهیه کنندگی احمد رضا رافعی بروجنی است که به صورت مشترک با هنرمندان بروجن و شهرکرد به روی صحنه می رود و پریسا عابدی، امین بسیم و احمد رضا رافعی بروجنی بازیگران این اثر نمایشی هستند و نمایش کُلاغ ها با مضمونی اجتماعی نقدی است با زبان کمدی بر خرافه ها و باور های غلط مردمان که حاضر به تغییر این باور های غلط نیستند.

شایان ذکر است، اجرا های عمومی نمایش از اردیبهشت ماه سال جاری رشد یافته است و در شش ماهه گذشته تا به امروز چندین اجرا برای عموم به روی صحنه رفته است.

وبلاگ شیرین چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سی و چهارمین جشنواره تئاتر 25 تا 29 آبان ماه در شهرکرد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و چهارمین جشنواره تئاتر 25 تا 29 آبان ماه در شهرکرد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید