ضرورت آماده سازی اماکن اسکان اضطراری مسافران در هشترود

به گزارش وبلاگ شیرین، امین امینیان ظهر امروز یک شنبه در جلسه مدیریت بحران هشترود گفت: قوانین و مقررات مدیریت بحران برای تمام ادارات لازم الاجراست.

ضرورت آماده سازی اماکن اسکان اضطراری مسافران در هشترود

وی تاکید نمود: درصورت تخطی همه مسائل پیش امده متوجه آن دستگاه اجرایی خواهد شد.

وی تاکید نمود: تمام ادارات موظف هستند قبل از بحران مدیریت و پیش بینی نمایند تا در موقع بروز بحران دچارمسائل اساسی نشویم.

امینان توضیح داد: مصوبات جلسات مدیریت بحران باید تک تک اجرایی گردد وهرکس مسئولیت خودش را به نحواحسن انجام دهد تا بتوانیم درمواقع بحران با برنامه وهماهنگ عمل کنیم.

وی خطاب به اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای گفت: تجهیزات راهداری باید از الان آماده باشد، انبارهای نمک و ماسه باید پر باشد. درمحل هایی که صعب العبوراست نمک و ماسه دپو گردد تا رانندگان درصورت احتیاج قبل از رسیدن گروه های امداد تمهیدات اولیه را انجام دهند.

فرماندار هشترود ادامه داد: هیچگونه عذری پذیرفته نیست و مسئولان ادارات باید ازالان به فکر چاره باشند.

امینیان یاد اور شد: در روز بحران باید مسئول اداره خودش در محل باشد و اگر احیانا به دلیل مشغله کاری نتواند باید جانشین وی حتما در محل حضو یابد.

امینیان از تمام ادارات خواست که شماره تلفن های مامورین اجرایی خود را که در روزهای بحران یاریگر مردم خواهند بود به فرمانداری اعلام نمایند.

فرماندار هشترود خواست تمهیدات لازم در جهت ذخیره سازی سوخت انجام گردد و جمعیت هلال احمر نیز موظف شد اماکن اسکان ضروری مسافران درراه مانده را مد نظر قرارداده وهرگونه امکات اولیه را در اختیار انها قراردهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ضرورت آماده سازی اماکن اسکان اضطراری مسافران در هشترود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت آماده سازی اماکن اسکان اضطراری مسافران در هشترود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید