عروسی کرونایی تبدیل به عزا شد

به گزارش وبلاگ شیرین، در پی برگزاری یک مراسم عروسی در بوشهر، بر اثر بیماری کرونا یک نفر فوت شد و عروس و داماد نیز در بخش ویژه کرونا بستری شدند.

عروسی کرونایی تبدیل به عزا شد

به گزارش ایسنا، 50 نفر از خانواده عروس و داماد دعوت بوده اند که تا به امروز تست کرونای بیش از 20 مهمان این عروسی مثبت شده و تعداد 6 نفر از مهمانان بستری هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه بار ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده است گفت: شرکت در تجمعات موجب شیوع بیشتر و مجدد کرونا می گردد.

سعید کشمیری اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تجمعات کلی در شرایط قرمز، نارنجی و زرد کرونایی ممنوع است.

وی توضیح داد: اگرچه بسیاری از مردم نوروز را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان با رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی سپری کردند، اما متأسفانه بعضی افراد در این زمینه با بی توجهی موجب ایجاد حوادث تلخ و وقایع ناگواری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: بعضی مردم به رغم هشدار های متخصصان و مسئولان در مورد پرهیز از مسافرت و عید دیدنی و دورهمی، اما با بی توجهی حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم زدند.

کشمیری توضیح داد: در این میان بسیاری از مردم مقابل کرونا ایستادند و با نه گفتن به تفریحات نوروزی و توجه به دستورالعمل های بهداشتی موجب سالم ماندن و اعضای خانواده و اطرافیان شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: اگرچه کرونا و خانه نشینی و دور از هم بودن و عدم ارتباطات و تفریح در مدت یک سال گذشته تا به امروز موجب مسائل افسردگی برای عامه مردم شده، ولی همه باید بدانیم که تمامی هشدار ها تنها و تنها به منظور حفظ سلامتی و جان ما، خانواده و اطرافیانمان است.

منبع: فرارو

به "عروسی کرونایی تبدیل به عزا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عروسی کرونایی تبدیل به عزا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید