معرفی اپ Sticker Maker for Whatsapp؛ استیکر سفارشی بسازید

به گزارش وبلاگ شیرین، آیا تا به حال رخ داده که بخواهید در اپلیکیشن واتساپ برای شخصی استیکر بفرستید ولی نتوانید آن استیکر را پیدا کنید؟ به این فکر ننموده اید که چطور می شد اگر می توانستید مجموعه ای از استیکرهای شخصی سازی شده خود را داشته باشید؟ اگر چنین شرایطی را تجربه نموده اید، حتما در ادامه مطلب همراهمان باشید چرا که در آن قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Sticker Maker for Whatsapp بپردازیم که می تواند در ساخت استیکر سفارشی برای واتساپ به شما یاری کند.

معرفی اپ Sticker Maker for Whatsapp؛ استیکر سفارشی بسازید

همواره برقراری ارتباط با نزدیکان و یا آشنایان به صورت رو در رو ممکن نیست و از همین جهت، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اپلیکیشن های بسیار زیادی برای این منظور طراحی شده اند. در ابتدا یکی از نقطه ضعف های بزرگ این اپلیکیشن ها این بود که عمدتا بر پایه پیغام های متنی بودند و در نتیجه نمی شد حس و حال را به خوبی به وسیله آن ها بیان نمود.

مدتی بعد، شرکت های توسعه دهنده اپلیکیشن های پیغام رسان به این فکر افتادند که آیتم هایی را با نام ایموجی، با حالت های مختلف چهره، از غم و شادی گرفته تا خجالت و… طراحی و برای اپلیکیشن های خود عرضه نمایند. با این وجود همچنان این ایموجی ها جوابگوی احتیاج کاربران نیستند و گاهی اوقات به نظر می رسد جای خالی یک استیکر شخصی سازی شده در بین استیکر پک های ما حس می گردد.

Sticker Maker for Whatsapp برنامه ای جامع و کامل برای ساخت استیکرهای دلخواهتان در اپلیکیشن واتساپ است. بعد از نصب این برنامه، بدون اینکه احتیاج به ثبت نام داشته باشید، وارد منوی اصلی اپلیکیشن می شوید. در پایین صفحه منوی اصلی، یک گزینه + را که با رنگ سبز تعیین شده، مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن می توانید هر تصویری را که می خواهید انتخاب نموده و فرآیند ساخت استیکر دلخواه خود را بر اساس آن شروع کنید.

بعد از اینکه تصویر مد نظر خود را انتخاب کردید، امکانات متفاوتی را برای تغییر و طراحی استیکرتان مشاهده می کنید. به عنوان مثال می توانید استیکر خود را به شکل های هندسی گوناگون و متنوع از جمله مربع، دایره و به طور کلی به هر طریقی که می خواهید، برش بزنید. نکته مثبت اینجاست که این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد پس زمینه تصویر را حذف کنید تا فقط همان قسمت برش خرده باقی بماند. این قابلیت باعث می گردد استیکر شما زیبا و مجذوب کننده از آب در بیاید.

بعد از انجام این کار وارد مرحله آخر و البته مجذوب کننده ماجرا می شوید. در این قسمت شما چندین گزینه برای اعمال تغییرات بیشتر روی استیکر خود، در اختیار خواهید داشت. به عنوان مثال می توانید روی تصویرتان استیکرهای مجذوب کننده و زیبا اضافه کنید. بعلاوه این اپلیکیشن این امکان را هم به شما می دهد که با اضافه کردن کادر به اطراف استیکر و بعلاوه افزودن متن به آن با جلوه های بسیار گوناگون، آن را فوق العاده مجذوب کننده تر کنید.

در بخش استیکرها، صدها استیکر مختلف و فانتزی وجود دارند که می توانید آن ها را به تصویر خود اضافه نموده و به آن احساس بیشتری القا کنید. علاوه بر این ها، امکان اضافه کردن آیتم های بصری گوناگون به استیکر هم وجود دارد که به شما اجازه می دهد آن ها را به هر تعدادی که می خواهید به عکس خود اضافه کنید. ولی متأسفانه تنها دو نمونه از آن ها به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرند و برای استفاده از سایر آیتم ها باید مقداری هزینه کنید.

طبیعتا وقتی وارد اینترنت شوید و برای اپلیکیشنی با این کاربرد جست وجو کنید، با گزینه های بسیار زیادی روبه رو خواهید شد که شاید انتخاب بین آن ها کار دشواری باشد. حال این پرسش به وجود می آید که چرا این اپلیکیشن در نهایت به انتخاب ما برای ساخت استیکر سفارشی در واتساپ تبدیل شده است؟

نکته ای که اپلیکیشن Sticker Maker for Whatsapp را از دیگر برنامه های ساخت استیکر برای واتساپ متمایز می نماید این است کار کردن با آن بسیار ساده است. اگرچه به طور کلی اپ های موجود در این زمینه رابط سخت و پیچیده ای ندارند اما در کمتر اپلیکیشنی می توانید در عین سادگی، تا این میزان آپشن متعدد برای ویرایش و شخصی سازی استیکر داشته باشید.

طبق تجربه شخصی خود از اپلیکیشن Sticker Maker for Whatsapp، باید این نکته را یادآور شوم که جز نمایش تبلیغات آن هم به دفعات زیاد، نه تنها هیچ نقطه ضعفی در آن ندیده ام بلکه تجربه کار با آن را بسیار بهتر، ساده تر و لذت بخش تر از تمام اپلیکیشن های موجود در این زمینه می دانم. امتیاز 4.7 این اپلیکیشن در پلی استور هم قطعا گویای کیفیت آن و بعلاوه محبوبیت بالایش در نزد کاربران است.

قطعا با تماشا نتیجه نهایی و سهولت ساخت یک استیکر مجذوب کننده و استثنائی، تماشای چند تبلیغ حین انجام کار برایتان خیلی سخت و طاقت فرسا نخواهد بود. در نتیجه پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل به ساخت استیکر برای واتساپ، حتما از این اپلیکیشن بهره ببرید. (متأسفانه نسخه iOS این اپلیکیشن توسعه نیافته اما اگر از کاربران این پلتفرم هستید می توانید به نمونه های دیگری نظیر Sticker Maker Studio دسترسی داشته باشید).

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپ Sticker Maker for Whatsapp؛ استیکر سفارشی بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپ Sticker Maker for Whatsapp؛ استیکر سفارشی بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید