معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مادرید

به گزارش وبلاگ شیرین، مرکز اسپانیایک کلان شهر هیجان انگیز است که مکان های زیادی برای تفریح و تماشا دارد؛ بنابراین می تواند مقصدی برای یک سفر بی نظیر باشد. هرچند که معمولاً مسافران، زمان محدودی برای تماشای یک شهر دارند به همین علت ما در اینجا فهرستی از جاهای تماشای مادرید برای شما آماده کرده ایم. پس برای آشنایی با جاذبه های گردشگری مادرید با ما همراه باشید.

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مادرید

لیست بهترین جاهای تماشای و تفریحی مادرید

در زیر به لیستی از مکان ها و جاذبه های گردشگری مادرید که در طول سفر می تواند به شما کمک کند، اشاره می کنیم.

موزه پرادو

یکی از جاذبه های گردشگری مادرید، موزه پرادو است که معروفیت جهانی دارد. در پرادو می توانید آثاری از استادان بزرگ نقاشی اروپایی مانند ولاسکز، ال گرکو و هیرونیموس بوش را مشاهده کنید. این موزه، درست در مرکز مادرید در پاسئو دل پرادو واقع شده است.

معبد دبود

بدون اینکه مادرید را ترک کنید، می توانید به مصر بروید. در پارک مونتانا، معبدی مصری به نام معبد دبود که به قرن دوم قبل از میلاد برمی شود را خواهید دید. معبد دبود علاوه بر این که در حال حاضر یک بنای بی نظیر است، در اطراف آن باغ های زیبا قرارگرفته است که آن را به مکانی برای قرارهای عاشقانه و محبت آمیز تبدیل کرده است. این معبد در غرب میدان اسپانیا، در پارک دل اوسته قرار گرفته است.

زیباترین جاذبه های گردشگری اسپانیا کجاست؟ جاهای تماشای اسپانیا را در این مطلب مشاهده کنید.

رستوران بوتین

همان طور که احتمالاً می دانید، شهرهای اسپانیا یک مکان عالی برای غذاخوردن است. از این نظر مادرید نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از جالب ترین تجربیاتی که می توانید در اینجا داشته باشید، غذاخوردن در قدیمی ترین رستوران جهان است که هنوز هم دایر است. این رستوران بوتین نام دارد و در سال 1725 تأسیس شده است که یکی از مکان های تماشای مادرید است. این رستوران که محل ملاقات مجموعه های بومی و ادبی مادرید بود؛ در قلب مادرید، در پای Arco de Cuchilleros و در کنار میدان مایور واقع شده است.

در این مطلب بهترین رستوران های مادرید معرفی شده است. برای اطلاع ا بهترین رستوران های این شهر بر روی لینک کلیک کنید.

پالاسیو رئال

کاخ سلطنتی پالاسیو رئال یکی از جاهای تماشای مادرید است. این ساختمان که محل اقامت سلطنت اسپانیا از کارلوس سوم تا آلفونسو سیزدهم است، اکنون به عنوان موزه ای عمل می کند که در آن می توانید با زرق و برق و تجمل نخبگان سلطنتی اسپانیا آشنا شوید. این کاخ در خیابان Calle de Bailén در بخش غربی مرکز شهر مادرید، در شرق رودخانه Manzanares قرار گرفته است و از ایستگاه مترو Ópera قابل دسترسی است.

جهت کسب اطلاع از شرایط دریافت ویزا توریستی اسپانیا بر روی لینک کلیک کنید.

پارک ال رتیرو

پارک ال رتیرو یکی دیگر از جاهای تماشای مادرید است. قدمت این پارک 118 هکتاری به زمان ساخت صومعه لس جرونیموس به دستور پادشاهان کاتولیک بر می شود. این پارک مرکز تفریحات مادرید است که مردم محلی در اوقات فراغت خود از آن استفاده می کنند. این پارک فقط محل چمن زارهای وسیع و درخت های زیبا نیست؛ بلکه می توانید بناهای تاریخی به جای مانده از قرون قبل را در آنجا ببینید. این پارک قدیمی در مرکز شهر و نزدیک به پوئرتاد آلکالا و موزه پرادو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: چگونه وقت سفارت اسپانیا بگیریم؟

میدان اصلی

این نقطه نمادین را که یکی از جاهای تماشای مادرید است، می توانید در قلب منطقه تاریخی شهر ببینید که این روزها مقر مرکز گردشگری مادرید شده است. مجسمه سوارکاری فیلیپ سوم در مرکز میدان از طریق جی ام بولونیا طراحی و از طریق پیترو تاکا در سال 1616 تکمیل شد. پلازا مایور یا همان میدان اصلی مادرید را در وسط شهر خواهید دید، میدانی بزرگ که مملو از بارها، رستوران ها و کافه ها است.

بازار ال رسترو

بازار ال رسترو که از جاذبه های گردشگری مادرید است، برای چندین دهه، هر یکشنبه برگزار می شود. در واقع بیشتر از 1000 فروشنده صبح اول وقت در این بازار وسایل خود را به فروش می رسانند.

دروازه خورشید

دروازه خورشید یا همان Puerta del Sol که درست در مرکز مادرید واقع شده است؛ به خاطر نور خورشیدی که به این منطقه می تابد به این نام معروفیت دارد. در واقع این دروازه که از جاهای تماشای مادرید است، به عنوان یک گذرگاه برای تاجرانی که برای تجارت به مادرید رفت وآمد داشتند یا کسانی که در مرکز شهر تردد می کردند، راه اندازی شد.

کلیسای جامع آلمودنا

شروع ساخت کلیسای جامع آلمودنا در سال 1879 بود ولی به خاطر جنگ های داخلی تا سال 1993 طول کشید. کلیسا که از جاهای تماشای مادرید است ، دارای دو برج ناقوس سر به فلک کشیده و معماری داخلی بسیار زیباست است.

ورزشگاه برنابئو

مادرید علاوه بر اینکه در هنر خوش می درخشد؛ در ورزش هم بسیار پرآوازه است. پس اگر عاشق فوتبال هستید، نمی توانید از تماشا ورزشگاه برنابئو چشم پوشی کنید. این ورزشگاه تا 85000 نفر ظرفیت دارد؛ همچنین می توانید از موزه استثنایی آن تماشا کنید. در موزه این ورزشگاه، غنائم ورزشی و نمایشگاه های مجذوب کننده را از نزدیک تماشا می کنید. این ورزشگاه در شمال مادرید و خیابان Concha Espina, 1, 28036 واقع شده است.

جمع بندی

مادرید شهر کافه های زیبا، بناهای تاریخی و ورزشگاه های بی نظیر است. ازاین رو سالانه افراد زیادی تمایل دارند این شهر فوق العاده را از نزدیک ببینند. شما از کدام تماشای مادرید، خوشتان آمده است؟

منبع: پارسیس

به "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید