نفت در خانه از شکست گریخت ، تساوی پر زد و خورد

به گزارش وبلاگ شیرین، صنعت نفت و نساجی در یک بازی درگیرانه به تساوی رضایت دادند.

نفت در خانه از شکست گریخت ، تساوی پر زد و خورد

به گزارش وبلاگ شیرین ،

جمعه 2،9،97، هفته سیزدهم لیگ برتر، ساعت 16.40، استادیوم تختی آبادان، تماشاگر: 5 هزار نفر

صنعت نفت آبادان یک

گل ها: میلاد جهانی (2+90)

نساجی یک

گل ها: جورج ولسیانی (63)

داور: رضا کرمانشاهی؛ یاری ها: فرهاد مروجی، محمد هاشمی نسب

اخطار: کرار جاسم، عقیل کعبی، میلاد جهانی، شهاب گردان و فردین عابدینی از صنعت نفت

صنعت نفت

شهاب گردان، وفا هخامنش، عقیل کعبی، فردین عابدینی (79- جعفر سلمانی)، سیروان قربانی، طالب ریکانی (89- امیرمحمد قریشی)، مصطفی احمدی (74- جاناتان بالوتلی)، اکبر ایمانی، کرار جاسم، میلاد جهانی، رضا جبیره

سرمربی: پائولو سرجیو

نساجی

حامد لک، جورج ولسیانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله زاده، مهرداد عبدی، علی اصغر عاشوری (82- محمد آبشک)، سجاد آشوری (74- سیدمحمد میری)، امید سینگ، محمد عباس زاده (76- محمدمهدی نظری)

سرمربی: جواد نکونام

بازیکن برتر: کرار جاسم

توضیح بازی

صنعت نفت همیشه در آبادان یک تیم متفاوت است و این تفاوت را از همان دقیقه نخست نشان داد. جایی که پائولو سرجیو تیمش را با ترکیبی تهاجمی به زمین فرستاد تا ابتکار توپ و میدان را در اختیار گرفته و بازی را به زمین حریف ببرند. در مقابل نساجی کوشش می کرد با ارائه یک بازی نزدیک و فیزیکی، مهره های حریف را کنترل نموده و با اداره بازی از تک حملات خود استفاده کند.

بازی طبق انتظارات با حملات پردامنه صنعت نفت شروع شد اما ضعف مهاجمان میزبان و بازی فیزیکی نساجی و البته درخشش لک اجازه نمی داد صنعت نفت از حملات خود بهره ببرد تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

نیمه دوم تداوم همان بازی نیمه نخست بود با این تفاوت که میهمان بعد از یک نیمه بسته نگه داشتن دروازه خود، این اعتماد بنفس را پیدا کرد تا بیشتر جلو بیاید و در یکی از معدود حملات خود با اشتباه شهاب گردان به گل رسید. در دقیقه 63 سانتر امید سینگ از روی ضربه ایستگاهی جناح راست زمین و ضربه سر ولسیانی پیشتاخته از روی سر شهاب گردان که خروج ناموفقی در این صحنه داشت، عبور کرد و تبدیل به گل اول نساجی شد.

بعد از این گل صنعت نفت که نمی خواست در برابر پیش چشمان طرفداران خود بازنده باشد، سراپا حمله شد و بازی را به زمین حریف برد و نساجی نیز با یک دفاع همه جانبه و البته بازی فیزیکی قصد داشت تا از تک گل خود محافظت کند اما در واپسین ثانیه ها انتها مقاومت نساجی در هم شکست. در دقیقه 2+90 پس از ریباند ارسال اکبر ایمانی به سمت چپ زمین، میلاد جهانی با جای گذاشتن سید محمد میری و شوت پای چپ تماشایی به طاق دروازه، گل تساوی صنعت نفت را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازات را تقسیم نمایند.

منبع: ایران ورزشی

به "نفت در خانه از شکست گریخت ، تساوی پر زد و خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت در خانه از شکست گریخت ، تساوی پر زد و خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید