پرداخت خسارت به سیل زدگان رودسر طی هفته آینده

به گزارش وبلاگ شیرین، سرپرست فرمانداری رودسر گفت: سیل سال جاری در مجموع به 550 واحد مسکونی خسارت وارد کرد که تاکنون به 294 واحد مجموعاً حدود 600 میلیون تومان تسهیلات داده شده که بقیه این واحدها طی هفته آینده پرداخت خواهد شد.

پرداخت خسارت به سیل زدگان رودسر طی هفته آینده

به گزارش وبلاگ شیرین- وارسته در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به فصل سرد سال و احتمال بارش برف و باران گفت: دیواره سازی و ساماندهی رودخانه ها و لایروبی آب بندآن های سطح شهرستان در جلوگیری از بروز بحران و جاری شدن سیلاب لازم است.

وی با تأکید بر اینکه انباشت مصالح در بستر بعضی از رودخانه های شهرستان رودسر نیازمند ساماندهی است، اضافه کرد: دستگاه های متولی همانند آب منطقه ای، راهداری، بنیاد مسکن، صنعت و معدن، شهرداری ها و دهیاری ها و دستگاه های نظارتی کوشش نمایند با مشارکت و تعامل همدیگر نسبت به ساماندهی رودخانه ها اقدام و از بروز بحران در بارش های آینده جلوگیری نمایند.

وارسته با قدردانی از کوشش های به موقع مدیران دستگاه های شهرستان رودسر در سیلاب مهرماه سال جاری توضیح داد: با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی و احتمال بارش ها همه نهادها و دستگاه های عضو مدیریت شهرستان در آمادگی کامل باشند تا در هنگام بروز حوادث احتمالی آمادگی لازم برای خدمت رسانی به مردم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به آب گرفتگی بعضی از معابر و محله ها در سطح شهرستان گفت: جمع آوری و ساماندهی آب های سطحی باید از اولویت های شهرداری ها قرار گیرد.

وی با اشاره به خسارات ناشی از سیل کاکرود اشکورات در خردادماه و سیل شهرستان رودسر در مهرماه سال جاری اعلام کرد: در مجموع به 550 واحد مسکونی خسارت وارد شد که تاکنون به 294 واحد مجموعاً حدود 600 میلیون تومان تسهیلات داده شده که بقیه این واحدها طی هفته آینده پرداخت خواهد شد.

وارسته گفت: آب منطقه ای در خصوص ساماندهی سردهنه های مهم و تأثیرگذار سطح شهرستان رودسر مانند سردهنه بی بالان به صورت میدانی وارد عمل گردد و هر چه سریع تر نسبت به برطرف آن ها اقدام کند.

وی با تأکید بر آمادگی لازم دستگاه های خدمات رسان و امدادی در راستای پیشگیری از بروز حوادث و مسائل احتمالی توضیح داد: دهیاران در روستاها نسبت به شاخه زنی درختانی که ممکن است برای شبکه برق شهرستان رودسر ایجاد مشکل کند اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرداخت خسارت به سیل زدگان رودسر طی هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت خسارت به سیل زدگان رودسر طی هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید