کارمندان کدام کشورها بیشتر کار می نمایند؟ ، 8 کشور بالاتر از ژاپن

به گزارش وبلاگ شیرین، آمارها نشان می دهد که بر خلاف تصور اکثر مردم، کارکنان هشت کشور دنیا بیش از ژاپنی ها کار می نمایند!

کارمندان کدام کشورها بیشتر کار می نمایند؟ ، 8 کشور بالاتر از ژاپن

به گزارش ایسنا، مردم در سراسر دنیا پس از استراحت و تعطیلات سال نو میلادی بر سر کار خودد بر می گردند. سال جاری، کارکنان در بعضی از کشورها، ساعت کاری بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت.

بنا بر اعلام سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، مکزیکی ها با 2246 ساعت، بیشترین ساعت کاری در سراسر دنیا را دارند که 467 ساعت بیشتر از میانگین ساعت کاری آمریکایی هاست؛ با این تفاوت که درآمد کارکنان مکزیکی یک پنجم درآمد آمریکایی هاست!

در کره جنوبی نیز علی رغم کوشش دولت این کشور برای کاهش ساعت کاری، کارکنان کره ای به طور میانگین 2113 ساعت در سال کار می نمایند. یونانی ها که پس از وقوع بحران اقتصادی، غالبا افرادی تنبل که مایل به بازنشستگی زودهنگام هستند تصور می شدند، بیش از هر کشور دیگری در اروپا کار می نمایند و با 2042 ساعت کار در سال، در رتبه سوم قرار دارند.

بعد از یونانی ها، کارکنان شیلیایی با 1988 ساعت کار سالانه، روس ها با 1978 ساعت کار و ترک ها با 1832 ساعت کاردر سال قرار دارند.

آمریکایی ها با 1779 ساعت در رده هفتم قرار دارند و بعد از آن ها ایتالیایی ها هستند که 1725 ساعت در سال کار می نمایند.

طبق آنچه که موسسه آماری استاتیستا منتشر نموده، ژاپنی ها که به عقیده بسیاری از افراد، بیش از سایر مردم دنیا کار می نمایند، با 1719 ساعت کار در سال، در رتبه نهم هستند.

پس از ژاپن نیز بیشترین ساعت کار به ترتیب متعلق به کشورهای کانادا، اسپانیا، انگلیس، استرالیا، فرانسه و آلمان است.

منبع: انتخاب

به "کارمندان کدام کشورها بیشتر کار می نمایند؟ ، 8 کشور بالاتر از ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان کدام کشورها بیشتر کار می نمایند؟ ، 8 کشور بالاتر از ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید