گردشگری روستایی قم تقویت می شود

به گزارش وبلاگ شیرین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: با تأمین زیرساخت ها، گردشگری روستایی قم تقویت می شود.

گردشگری روستایی قم تقویت می شود

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، علیرضا ارجمندی روز پنج شنبه 27 خردادماه 1400 در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم که به ریاست یونس عالیپور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: وجود منطقه ها بکر و ییلاقی در منطقه کویری قم، یکی از ظرفیت های قابل توجه است که برای گردشگران از جذابیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل میراثفرهنگی و گردشگری و صنایع دستی قم با تأکید بر لزوم شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری روستایی قم اظهار کرد: با برقراری تعامل با بخشداران، موانع و پتانسیل های گردشگری روستایی، احصا می شود تا برای تقویت زیرساخت های گردشگری قم برنامه ریزی کنیم.

او افزود: علاوه بر جاذبه های بوم گردی وجود ابنیه تاریخی در روستا از دیگر ظرفیت های روستاهای استان است که تا به امروز به خوبی به آنها توجه نشده است.

او اظهار داشت: طبیعت روستاهای نایه، نویس، فردو، وشنوه و برخی روستاهای دیگر با توجه به کویری بودن قم در نوع خود بسیار کم نظیر هستند که می تواند برای گردشگران داخلی و خارجی جالب توجه باشد.

منبع: توریسم آنلاین

به "گردشگری روستایی قم تقویت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری روستایی قم تقویت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید