بسته خبری فینال، چه کسی جام را به استادیوم آزادی می برد؟

به گزارش وبلاگ شیرین، یش از بازی رفت فینال، جام قهرمانی را زیکو به استادیوم کاشیماساکر برد و حالا سوال این است که در بازی برگشت، چه کسی این جام را به استادیوم آزادی می برد؟

بسته خبری فینال، چه کسی جام را به استادیوم آزادی می برد؟

به گزارش وبلاگ شیرین ،

پرسش و پاسخ با وبلاگ شیرین

نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز روز جمعه 18 آبان در سالن کنفرانس استادیوم آزادی برگزار می گردد. ابتدا گو اوی وا از ساعت 12 تا 12:30 به پرسش های وبلاگ شیرین پاسخ می دهد و برای پرسش و پاسخ با برانکو ایوانکوویچ هم ساعت 12:30 تا 13 تعیین شده است.

آخرین تمرین

آخرین تمرین پیش از بازی برگشت را پرسپولیس و کاشیما عصر جمعه در زمین اصلی استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد. اول پرسپولیسی ها تمرین می نمایند که این تمرین ساعت 17:15 آغاز می گردد و سوت آغاز تمرین کاشیما هم ساعت 18:30 به صدا درمی آید.

هماهنگی در هتل

اولین بار است که جلسه هماهنگی و کنفرانس های پیش از بازی در دو فضای جداگانه برگزار می گردد و این تغییر دلیلی جز اهمیت بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان ندارد. در حالی که گو اوی وا و برانکو در سالن کنفرانس استادیوم آزادی پاسخگوی وبلاگ شیرین خواهد بود، نشست هماهنگی پیش از بازی برگشت فینال از ساعت 10 تا 11 روز جمعه به میزبانی هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد.

بازگشت به دبی

کاروان پرسپولیس که یکشنبه از توکیو به اوزاکا و از آنجا به سمت امارات پرواز نموده بود، صبح امروز وارد دبی شد تا تمریناتش برای بازی برگشت فینال را در باشگاه ایرانیان برگزار کند. البته مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه در دبی نماندند و بلافاصله راهی تهران شدند تا کارهای مربوط به میزبانی از فینال را انجام بدهند.

کاشیما با آشپز می آید

در سفر به تهران، سرآشپز مخصوص تیم ملی فوتبال ژاپن هم کاشیما را همراهی خواهد نمود. یوشینور نیشی از مشهورترین سرآشپزهای ژاپنی است و به تهران می آید تا کاشیما به لحاظ تغذیه مسئله ای نداشته باشد.

جام را چه کسی به استادیوم می برد؟

پیش از بازی رفت فینال، جام قهرمانی را زیکو به استادیوم کاشیماساکر برد و حالا سوال این است که در بازی برگشت، چه کسی این جام را به استادیوم آزادی می برد؟ درستش شاید این باشد که چنینی مسئولیتی را به یکی از پیشکسوتان نامدار باشگاه پرسپولیس بسپارند اما بعید نیست که آوردن جام به ور زشگاه را به عهده یکی از مسئولان ای اف سی بگذارند.

2 – 380

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری فینال، چه کسی جام را به استادیوم آزادی می برد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری فینال، چه کسی جام را به استادیوم آزادی می برد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید