تارتار: داور باید پنالتی سوم را هم می گرفت، فکر نمی کردم با سه گل پیکان را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ شیرین، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با ستایش از عملکرد شاگردانش، از مسئولان باشگاه و استان خواست تا از تیمش بیشتر حمایت نمایند.

تارتار: داور باید پنالتی سوم را هم می گرفت، فکر نمی کردم با سه گل پیکان را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ شیرین، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر پیکان، گفت: قبل از این که راجع به بازی صحبت کنم باید از هوادان مان بگویم که امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند. از همه آن ها ممنونیم که به استادیوم آمدند. امیدوارم در بازی های بعدی تعدادشان بیشتر گردد. این برد را به همه آن هایی که ما را حمایت کردند تقدیم می کنم.

او در مورد بازی هم گفت: ما در نیمه اول بازی بی نقصی انجام دادیم و در نیمه دوم هم تعداد گل هایمان را افزایش دادیم. در ضد حملات با برنامه عمل کردیم. بازیکنان ما موقعیتی به پیکان ندادند. تیم پیکان تیم قابل احترامی است و در دو سال اخیر آن شخصیت لازم را به دست آورده است. آقای جلالی استاد من است. دست بازیکنانم را به گرمی می فشارم. با شرایط مالی بدی که داریم این بازی را به نمایش می گذارند. آن روزی که بازیکنان باتجربه گرفتیم خیلی ها انتقاد کردند اما آنها امروز به نوعی کار را درآوردند و در هر منطقه زمین حضور داشتند. به جوانان مان هم یاری کردند تا این نتیجه حاصل گردد. امروز ما هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی قوی عمل کردیم. واقعا از بازیکنانم ممنون هستم که خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی پارس اضافه نمود: تیم پیکان از اول فصل 5 گل خورده بود و جز خط دفاعی های خوب لیگ است. وقتی ما به آنها 3 گل می زنیم نشان می دهد که تیم خیلی خوبی هستیم ولی من فکر نمی کردم بتوانیم این تیم را با اختلاف 3 گل شکست بدهیم. موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم که گل های بیشتری بزنیم. داور می توانست به جز دو پنالتی درست که اعلام نمود، یک پنالتی سوم هم برای ما بگیرد.

تارتار در خصوص مدیریت جدید پارس جنوبی جم هم بیان نمود: من شنیده ام مدیر جدید از مدیران فوتبالی و علاقه مند به این رشته است. از او می خواهم که به این تیم توجه کند این تیم یک تیم مردمی و دوست داشتنی است. همه جای جهان وقتی حرف تیم پارس می گردد همه به نیکی از ما یاد می نمایند چون فوتبال پاکی را ارائه می دهیم. ما تهاجمی و بی پروا بازی می کنیم. ما انتظار داریم از این تیم حمایت بیشتری گردد. مسئولان استان باید از این تیم حمایت نمایند. جنوب کشور همین یک تیم را در لیگ برتر دارد و انقدر هم زیبا بازی می نماید. باید رسیدگی گردد و همه یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تارتار: داور باید پنالتی سوم را هم می گرفت، فکر نمی کردم با سه گل پیکان را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: داور باید پنالتی سوم را هم می گرفت، فکر نمی کردم با سه گل پیکان را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید