ورود زنان برای فینال برگشت ، بزرگ ترین ابهام این روزها

به گزارش وبلاگ شیرین، ورود زنان به استادیوم آزادی برای بازی برگشت فینال موضوعی نیست که فدراسیون بخواهد به تنهایی درباره اش تصمیم بگیرد و مجوزی در این رابطه صادر کند.

ورود زنان برای فینال برگشت ، بزرگ ترین ابهام این روزها

به گزارش وبلاگ شیرین ، وقتی فدراسیون فوتبال ورود بانوان را هرچند گزینشی به دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بولیوی، آزاد کرد، این توقع به وجود آمد که در بازی بی المللی چون فینال لیگ قهرمانان آسیا هم، بانوان جایگاهی در میان سکوهای استادیوم آزادی به خود اختصاص دهند.

ورود زنان به استادیوم آزادی برای بازی برگشت فینال اما موضوعی نیست که فدراسیون بخواهد به تنهایی درباره اش تصمیم بگیرد و مجوزی در این رابطه صادر کند. موافقت وزارت ورزش، شورای تأمین و یگان ویژه ضروری است تا فدراسیون فوتبال حتی در صورت تمایل بتواند مجوز ورود زنان را به این مسابقه آزاد کند که در آن صورت هم قطعاً ورود زنان مثل بازی ایران – بولیوی به صورت گزینشی خواهد بود و برای عموم بانوان آزاد نمی گردد.

تا امروز هیچ موافقی در این زمینه حاصل نشده اما همچنان بحث و آنالیز ها برای حضور بانوان ادامه دارد. به خصوص که نهادهای فوق، باید برای حضور طرفداران زن ژاپنی در استادیوم تدابیری اندیشیده باشند و باید دید آیا حضور زنان ژاپنی می تواند راه زنان کشور خودمان را هم به استادیوم باز کند؟

2 - 185

منبع: ایران ورزشی

به "ورود زنان برای فینال برگشت ، بزرگ ترین ابهام این روزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود زنان برای فینال برگشت ، بزرگ ترین ابهام این روزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید