گردشگران آلمانی به اتفاقات تاریخی هرمزگان علاقه مند هستند

به گزارش وبلاگ شیرین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با الیور اشناکن برگ معاون سفارت آلمان در ایران دیدار و گفت و گو کرد.

گردشگران آلمانی به اتفاقات تاریخی هرمزگان علاقه مند هستند

به گزارش وبلاگ شیرین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی این استان، در این دیدار گفت: گردشگران آلمانی به اتفاقات تاریخی هرمزگان علاقه مندند و از قشم و هرمز بازدید می نمایند.

او با اشاره به اینکه اعتقاد داریم سفیران تنها نمایندگان سیاسی کشورها نیستند، اضافه نمود: سفیران نمایندگان فرهنگ کشورها نیز هستند و کشور آلمان و ایران فرهنگ بسیار غنی دارند.

برومند اضافه نمود: ما کشور آلمان را با صنعت و فوتبال می شناسیم و دوست داریم در زمینه میراث فرهنگی نیز شناخت لازم صورت پذیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان با بیان اینکه دو وظیفه مهم در میراث فرهنگی داریم اضافه نمود: حفظ و نگهداری از میراث فرهنگی و معرفی آن به نسل جدید وظیفه ماست تا بتوانیم بین انسانها پیوند مستحکم تری ایجاد کنیم.

برومند پیشنهاد بازدید از موزه را به معاون سفارت آلمان داد و اظهار امیدواری کرد که با چشم انداز و ارزشهای مشترک ملت ها در کنار هم زندگی خوبی خواهند داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان تاکید نمود: از تجارب کشورهای مختلف بخصوص کشور آلمان در بحث گردشگری برای توسعه گردشگری هرمزگان استقبال می کنیم.

الیور اشناکن برگ معاون سفارت آلمان نیز اضافه نمود: بازدید از موزه و آشنایی با تاریخ موجب خوشحالی من است و امیدوارم بعد از دیدن تاریخ و فرهنگ این استان، بر اساس شناخت از آن بتوانم در مورد گردشگری این استان بیشتر صحبت کنم.

در سرانجام معاون سفارت آلمان به همراه مدیر کل میراث فرهنگی از موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس بازدید کردند.

منبع: میراث آریا

به "گردشگران آلمانی به اتفاقات تاریخی هرمزگان علاقه مند هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران آلمانی به اتفاقات تاریخی هرمزگان علاقه مند هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید