استارتاپ

دانشجویان برتر کشور هوای ایران را دارند

دانشجویان دانشگاه های برتر کشور کاری کردند کارستان. کار خیر می نمایند، به منطقه ها محروم می روند، مسابقات ورزشی برگزار می نمایند، همه هم برای اینکه بگویند حال محیط زیست مان خوب نیست و باید هوای آن را داشته باشیم.

28 فروردین 1402

نقش شگفت انگیز قارچ در فناوری های آینده

شرکت های نوآور و دانش بنیان برای هر چیزی راه چاره دارند؛ از ساخت و ساز گرفته تا ماشین و مُد و اسباب خانه. حالا برخی ها فکر می نمایند که می گردد از قارچ برای ساخت مصالح ساختمانی و بسیاری از ملزومات دیگر بهره گرفت.

23 شهریور 1401

45 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال فعالیت دارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، شرکت های دانش بنیان را یکی از پایه های اصلی زیست بوم فناوری و نوآوری می دانند. این بازیگران در اقتصاد دیجیتال صندلی خود را به خوبی پیدا نموده اند.

5 فروردین 1400

کتاب واژه نامه استارتاپی ابزاری برای توسعه کسب و کار

کتاب واژه نامه کسب و کارهای نوآور با هدف آگاهی بخشی به علاقمندان حوزه کارآفرینی و نوآوری، به زبانی ساده نگاشته شده است. در طبقه بندی موضوعات سعی شده است که تمام واژگان پرکاربرد در هر بخش با توضیحی مختصر اما جامع و منسجم ارائه شود. هدف از نگارش این کتاب...

19 آبان 1399

مایکروسافت ابر رایانه ای با 285 هزار هسته سی پی یو ساخت

به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهو فایننس، شرکت مایکروسافت روز گذشته گفت یکی از 5 ابررایانه برتر دنیا را برای استارت آپ Open AI ساخته است. مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان Build این خبر را گفت. کنفرانس مذکور برخلاف سال های گذشته به طور مجازی برگزار شده بود.

4 مرداد 1399

روشی نوین در همجوشی هسته ای

در یک استارتاپ استرالیایی به نام HB11 که در یکی از دانشگاه های New South Wales صورت گرفت، به نظر می رسد راهی برای تحول در فنآوری همجوشی هسته ای کنونی یافت شده است و به طور بالقوه زمینه را برای یک دوره جدید تولید برق بدون خطرات ذوب هسته ای پیدا کرده اند.

13 اردیبهشت 1399

فین تک ها در توسعه خدماتی اقتصادی چه نقشی دارند؟

استارت آپ های فین تکی در فضای اقتصادی دنیا نقش تسهیل کننده ای را ایفا می نماید که کوچکترین آن ارائه خدمات بانکی از راه دور است.

13 بهمن 1398

برگزاری نخستین گردهمایی طراحان صنایع دستی با رویکرد استارت آپ در کرمانشاه

نخستین گردهمایی طراحان و صنعتگران صنایع دستی با رویکرد استارت آپ با همکاری انجمن طراحان پارچه و لباس استان کرمانشاه در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان روز چهارشنبه 22 آبان برگزار گردید.

17 دی 1398

تاثیر آزادشدن ورود خودروهای خارجی به کشور در کاهش تصادفات

رییس پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در شهرهایی که به توسعه و تجهیز دوربین ها ، معابر شهری، تقاطع ها، زیرگذرها و روگذرها برای ترددها توجه بیشتری شده، آمار حوادث ترافیکی بسیار کاهش یافته است.

13 شهریور 1398