والیبال

فهرست تیم ملی برای لیگ ملت های والیبال اعلام شد، هم موسوی هست هم غفور

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 31 بازیکن را برای شرکت در نخستین مرحله اردوی آمادگی این تیم اعلام نمود.

21 اسفند 1401

نظر ایوان زایتسف درباره تیم ملی والیبال ایران

ایوان زایتسف پس از بازی برابر تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: بسیار خوشحالم از این که هر بار که بازی می کنیم برای پیروزی و ارائه برترین عملکرد به میدان می رویم.

3 مرداد 1401

شریفی به ملی پوشان والیبال پیوست، توتولو چهارشنبه در تهران

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان این که مرتضی شریفی از امروز به جمع اردونشینان ملحق شد، گفت: دستیار خارجی سرمربی تیم ملی والیبال نیز روز چهارشنبه وارد ایران خواهد شد.

5 تیر 1401

کالری لازانیا؛ هر 100 گرم لازانیا چقدر کالری دارد؟

خبرنگاران | سرویس سلامت - لازانیا یک غذای ایتالیایی است که طرفداران بسیاری به ویژه در بین جوانان دارد. برای تهیه لازانیا از انواع سبزیجات، قارچ و مرغ، گوشت و سوسیس و … استفاده می شود. بنابراین لازانیا منبع غنی از کربوهیدرات و پروتئین است، اما در نظر داشته...

23 خرداد 1400

نقشجهان، 45 سال به فولاد مبارکه واگذار شد

خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد واگذاری استادیوم نقش دنیا از سوی شرکت توسعه و تجهیز به شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه جهت تکمیل استادیوم نقش دنیا اقدامات فنی و مهندسی بسیار پیچیده ای انجام داد و اکنون در قالب قرارداد منعقد...

27 دی 1399

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته هدایت مس شهر بابک را بر عهده گرفت

به گزارش خبرنگاران، هادی رضایی سال گذشته با تیم شهدای آمل در رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته شرکت کرد و با این تیم هم به عنوان قهرمانی دست یافت.

22 آبان 1399

کولاکوویچ سرمربی یک تیم لهستانی شد

سرمربی تیم ملی والیبال در سال های اخیر، بعد از فسخ قرارداد با ایران با یک باشگاه لهستانی به توافق رسید.

23 خرداد 1399

اهدای مدال طلا ملی پوش والیبال نشسته به پرستاران

به گزارش خبرنگاران، هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان مرکزی از اهدا مدال طلا حسن محمدی به پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) این استان خبر داد.

13 اردیبهشت 1399

شش تیم در سومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با یکدیگر رقابت می نمایند

رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا گفت: در سومین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا تیم های سریلانکا، تایلند، قزاقستان، چین تایپه، استرالیا و چین با یکدیگر رقابت می نمایند.

14 بهمن 1398

اعلام اسامی داوران و ناظران هفته اول لیگ برتر والیبال

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران هفته اول لیگ برتر را بیان نمود.

25 آذر 1398

19 مرداد ، مهم ترین خبر روزنامه های ورزشی صبح ایران

خبرنگاران آنلاین:تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به برد تیم ملی والیبال ایران در بازی های انتخابی المپیک 2020، جایگزین نود و فردوسی پور، بهترین مدافع گلزن ایران و بعضی موضوع های دیگر اختصاص دارد:

15 شهریور 1398

واکنش محسن تنابنده به توهین کوبیاک به مردم ایران؛ ایرانیان نسبت به اجداد تو لطف کردند

محسن تنابنده پس از توهین بازیکن تیم ملی والیبال لهستان به مردم ایران، به تاریخچه آوارگان لهستان در ایران اشاره کرد و از الطاف ایرانیان با آن ها گفت.

9 مرداد 1398

فدراسیون جهانی کوبیاک را محکوم به عذرخواهی از مردم ایران کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت جهانی فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی والیبال روز آدینه در لوزان سوئیس تشکیل جلسه داد تا به پرونده توهین میهاو کوبیاک، کاپیتان تیم ملی لهستان به ملت ایران رسیدگی کند.

8 مرداد 1398

تهران قهرمان نخستین تور والیبال برفی ایران شد

تیم باتی باکس تهران عنوان قهرمانی نخستین دوره تور والیبال برفی ایران را به دست آورد.

3 تیر 1398

داوری: دست زدن به قرارداد کولاکوویچ هزینه دارد، با هیچکس در مورد دبیری فدرسیون حرف نزده ام

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: کولاکوویچ قراردادی به صورت 2+2 سال با ما دارد که اگر با او قطع همکاری کنیم، باید جریمه بدهیم که اصلاً مقرون به صرفه نیست.

18 اردیبهشت 1398

پیروزی آسان تیم والیبال پیکان برابر عقاب

به گزارش خبرنگاران، سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از امروز چهارشنبه وارد هفته دوم خود شد. تیم پیکان که با کسب 12 عنوان قهرمانی و 4 نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر است به مصاف تیم تازه وارد عقاب نهاجا رفت. پیکانی ها به غیر از ست دوم، در...

12 اسفند 1397

وضعیت تیم ملی والیبال در جدول رده بندی رقابت های قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دنیا به میزبانی دو کشور بلغارستان و ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران پس از صعود از مرحله نخست مسابقات در مرحله دوم با تیم های آمریکا، کانادا و بلغارستان هم گروه است.

24 دی 1397

شروع کار بانوان والیبالیست در AVC CUP، قزاقستان اولین حریف ایران

تیم ملی بانوان ایران در اولین گام از جام کنفدراسیون والیبال آسیا برابر تیم ملی قزاقستان به میدان خواهد رفت.

15 دی 1397