اعتماد دولتمردان به بخش خصوصی برای حل مسائل بسیار کارساز است

به گزارش وبلاگ شیرین، ابوالفتح ابراهیمی شامگاه دیروز چهارشنبه در جمع فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی گفت: اکنون در شرایط خاص اقتصادی، ایجاد همبستگی میان دولت و بخش خصوصی احساس می گردد. اعتماد دولت مردان به بخش خصوصی بسیار کارساز خواهد بود.

اعتماد دولتمردان به بخش خصوصی برای حل مسائل بسیار کارساز است

وی سپس ادامه داد: درآمدهای دولت از محل مالیات استان ها باید بازنگری و در بودجه سال آینده مالیات استان ها آنالیز گردد زیرا به نظر می رسد که کارشناسی نشده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز اضافه کرد: همچنین جهت برطرف ابهامات، مسائل گمرکی که واحدهای صنفی مبتلا به آن هستند باید در نظر گرفته گردد.

ایران فقط تهران نیست/ ضرورت کاهش مالیات تولیدنمایندگان

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و رئیس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: 5 درصد کاهش مالیات تولیدنمایندگان برای دولت مسئله ای ایجاد نمی کند ولی موجب می گردد که انگیزه واحدهای تولیدی افزایش یابد.

سید باقر شریف زاده سپس اضافه کرد: ایران، فقط تهران نیست و افراد و مدیران کارآمدی هم در استان ها وجود دارند که می توانند موجب افزایش بهره وری شده و موفق شوند، بنابراین باید وظایف محوله تفیض اختیار شوند.

وی گفت: ما برای پول نگرفته هم مالیات پرداخت می کنیم که امیدواریم برای این امر فرصت و مهلت داده شده و دست مدیران استانی هم در این زمینه باز باشد تا امور جاری به سهولت پیش رود.

رئیس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی گفت: به استان ها باید اختیار داده گردد و آنها بتوانند کمیته های فنی تشکیل داده و استعلام از تهران محدود گردد. در حال حاضر تعداد 2 و نیم میلیون نفر در صنعت فرش کار می نمایند و با احتساب خانواده شان حدود 10 میلیون نفر را شامل می گردد؛ در حالی که کد اقتصادی و دفتر فعالیت را نمی توانند به انجام رسانند و باید راه چاره منطقی به انجام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعتماد دولتمردان به بخش خصوصی برای حل مسائل بسیار کارساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد دولتمردان به بخش خصوصی برای حل مسائل بسیار کارساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید