ایوانکوویچ: در تهران نمایشی بی نظیر از پرسپولیس خواهیم داشت

به گزارش وبلاگ شیرین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما عالی هستیم. ترسی نداریم. می خواهیم از این بازی های بزرگ لذت ببریم و در تهران نمایشی بی نظیر و دیده نشده ارایه خواهیم کرد.

ایوانکوویچ: در تهران نمایشی بی نظیر از پرسپولیس خواهیم داشت

به گزارش گروه ورزش وبلاگ شیرین به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ با ابراز رضایت از بازیکنانش گفت: یک افتخار و خوشحالی بسیار بزرگ برای ما است که یک طرف فینال بزرگ لیگ قهرمانان آسیا هستیم. این سخت ترین مسابقه باشگاهی ما خواهد بود و از بین تیم های قدرتمندی به فینال رسیدیم.

وی ادامه می دهد: تیمی که به فینال می آید. تیمی که قهرمان سال قبل آسیا را شکست می دهد، خیلی خوب است ولی ما هم عالی هستیم، ترسی نداریم و دوست داریم از این بازی لذت ببریم. می خواهیم بهترین بازی را انجام بدهیم و بهترین نتیجه را بگیریم. مطمئنا در تهران و در بازی برگشت یک نمایش بی نظیر و دیده نشده خواهیم داشت.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی که با بازیکن سالاری مقابله نموده و تیمش ستاره محور نیست، خاطر نشان کرد: من ستاره ها را دوست دارم. ستاره ها برای هرتیمی مهم و مشخص کننده هستند ولی ستاره هایی که در خدمت تیم باشند. ما چنین ستاره هایی داریم.

وی اضافه نمود: نفراتی مثل بیرانوند، سید جلال، علیپور، منشا، کمال، شجاع و بقیه یا ستاره هستند یا در حال تبدیل شدن به ستاره های فوتبال هستند. این بازیکنان پرسپولیس را به فینال آسیا رسانده اند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات پرسپولیسی ها پس از ورود به کشور ژاپن

الکاس قطر:دروازه بان پرسپولیس مشخص کننده ترین بازیکن این تیم است

خوش آمد گویی ژاپنی ها به پرسپولیسی ها

اظهارات برانکو درباره دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایوانکوویچ: در تهران نمایشی بی نظیر از پرسپولیس خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایوانکوویچ: در تهران نمایشی بی نظیر از پرسپولیس خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید