فوتبال

خبر نو درویش درباره میزبانی از یاران رونالدو ، مذاکرات وزیر امور خارجه دو کشور و تاج با رئیس فدراسیون عربستان

درویش در رابطه با راه اندازی VAR در استادیوم های ایران گفت: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و هماهنگی برای راه اندازی VAR به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

5 شهریور 1402

عذرخواهی هافبک رئال مادرید از طرفداران

توهین الکس بائنا هافبک ویارئال به فرزند متولدنشده والورده باعث شد تا هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در خاتمه بازی به پارکینگ استادیوم برنابئو برود و با مشت به صورت هافبک حریف بزند. بائنا بعد از آن به پلیس شکایت کرد و این احتمال وجود دارد که والورده با...

24 فروردین 1402

پرسپولیس بزرگترین ضربه را از یک بازیکن خورد! ، استقلال بیرون از زمین افتضاح است!

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به نقطه ضعف این تیم در لیگ برتر اشاره نمود.

17 فروردین 1402

معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مادرید

مرکز اسپانیایک کلان شهر هیجان انگیز است که مکان های زیادی برای تفریح و تماشا دارد؛ بنابراین می تواند مقصدی برای یک سفر بی نظیر باشد. هرچند که معمولاً مسافران، زمان محدودی برای تماشای یک شهر دارند به همین علت ما در اینجا فهرستی از جاهای تماشای مادرید...

25 اسفند 1401

فهرست تیم ملی برای لیگ ملت های والیبال اعلام شد، هم موسوی هست هم غفور

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 31 بازیکن را برای شرکت در نخستین مرحله اردوی آمادگی این تیم اعلام نمود.

21 اسفند 1401

تصویر خشمگین کریستیانو رونالدو؛ برو تماشا مسی!

پس از هت تریک در ملاقات هفته گذشته برابر ضمک، انتظار می رفت که کریستیانو رونالدو بتواند برابر تیم قعرنشین الباطن نیز درخشش فوق العاده ای در زمین مسابقه داشته باشد، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه النصر تا آخرین ثانیه ها نیز بازنده میدان باشند.

13 اسفند 1401

دلایل تجدید نظر در لیست آرزوها و نکات مهم و اساسی آن

وقتی به خاطرات مورد علاقه تان از گذشته فکر می کنید، کدام یک از آن ها برنامه ریزی شده بوده اند؟! مطمئنا همه آن ها برنامه ریزی شده نبودند و برای تعداد کمی از آن ها برنامه ریزی دقیق داشته اید. من بشخصه نمی دانستم تماشای جام جهانی فوتبال از کشور تیم برنده،...

27 دی 1401

علت رفتن یورگن لوکادیا از ایران

روزنامه شرق نوشت: یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی و حالا سابق باشگاه پرسپولیس، برای طرفداران این تیم و البته دنبال کنندگان لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل به یک خاطره شده است. او که با سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس و گل زنی برای باشگاهی مانند برایتون به عنوان...

25 دی 1401

نقشه تازه یحیی برای سروش رفیعی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برنامه آماده سازی ویژه ای را برای تیمش در ایام تعطیلات فیفادی تدارک دید تا سرخ پوشان مرکز در اوج آمادگی بتوانند مهیای برگزاری مسابقه دربی شوند. انجام 5 بازی محبت آمیز و میدان دادن به تمامی بازیکنان، از بازیکنان باتجربه...

26 آذر 1401

پیروزی تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عمان

تیم فوتبال جوانان ایران از ساعت 16:30 امروز، یکشنبه در یک ملاقات تدارکاتی به مصاف عمان رفت و با نتیجه یک بر صفر ملی به پیروزی رسید.

20 آذر 1401

اتفاق غیرمنتظره برای ساپینتو و خارجی ها؛ کارت اعتباری باطل و سیم کارت ها قطع شد

کارت اعتباری سرمربی و دستیاران خارجی باشگاه استقلال باطل و سیم کارت های آنها قطع شد.

11 آذر 1401

رختکن استقلال پس از قهرمانی، دلیل گریه ساپینتو

فتح الله زاذه پس از قهرمانی استقلال، در رختکن آبی پوشان حاضر شد.

12 آبان 1401

جانشین حمید استیلی در تیم ملی تعیین شد

بر اساس تصمیم مشترک کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال جانشین حمید استیلی در تیم ملی تعیین شد.

16 مهر 1401

ببینید ، کشته های حادثه هولناک مسابقه فوتبال در اندونزی به 200 نفر رسید

مسابقه بین دو تیم فوتبال کروساهان و پرسبایا سورابایا در منطقه مالانگ در شرق جاوه خاتمه رسید، اما اوضاع به آشوب کشیده شد. پلیس جاوه در بیانیه ای گفت طرفداران تیم بازنده به داخل زمین فوتبال هجوم بردند و نیروهای امنیتی نیز ضمن کوشش برای جلوگیری از آشوب...

10 مهر 1401

عکس ، واکنش نو سرپرست پرسپولیس به کدورت مردم مسجد سلیمان

سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی نسبت به حواشی اخیر ملاقات پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان پیغام جدیدی برای مردم مسجد سلیمان منتشر کرد.

27 شهریور 1401

سودجویی از حضور بانوان استقلالی در استادیوم

پیرو بعضی اخبار منتشر شده پیرامون حضور بانوان در بازی استقلال و مس کرمان، بعضی افراد سودجو در فضای مجازی با معرفی خود به عنوان نماینده باشگاه استقلال، اقدام به نام نویسی از بانوان علاقمند به حضور در استادیوم نموده اند.

1 شهریور 1401

درخواست خبرساز لژیونر ایرانی ، جدایی غیرمنتظره به مقصد پرسپولیس؟

ستاره ایرانی به علت حضور مهاجم تازه وارد درخواست جدایی داد.

29 مرداد 1401

نظر ایوان زایتسف درباره تیم ملی والیبال ایران

ایوان زایتسف پس از بازی برابر تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: بسیار خوشحالم از این که هر بار که بازی می کنیم برای پیروزی و ارائه برترین عملکرد به میدان می رویم.

3 مرداد 1401

حضور گزینه پرسپولیس در تیم بزرگسالان استقلال

باشگاه استقلال در ادامه برنامه های نقل و انتقالاتی برای تقویت تیم در فصل تازه لیگ برتر، به صورت جدی وارد بازار شده و تا به امروز امید حامدی فر به همراه محمدحسین زواری را به عنوان سهمیه زیر 23 سال جذب نموده است.

1 مرداد 1401

سیدجلال حسینی در پرسپولیس می ماند؟

بعد از انتها لیگ بیست و یکم صحبت های زیادی درباره آینده همکاری سیدجلال حسینی و پرسپولیس مطرح و گفته شد که او احتمالا به ملوان خواهد پیوست تا در این باشگاه که روزی فوتبالش را در آن شروع نموده از فوتبال خداحافظی کند.

28 تیر 1401
تعداد: (244)