بزرگترین مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت افتتاح شد

به گزارش وبلاگ شیرین، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر شنبه در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، گفت: این مرکز با اعتبار 10 میلیارد تومان احداث شده است.

بزرگترین مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت افتتاح شد

علی محمد احمدی اضافه کرد: این مرکز زیربنای دو هزار و 200 متر مربع و دریک طبقه احداث شده است.

احمدی تعداد تختهای این مرکز اوژانس را 70 تخت عنوان مرد و گفت: ساخت این اورژانس از سال 94 شروع شد و اکنون به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت نقش مهمی در توسعه بخش بهداشت و درمان استان دارد، گفت: تا قبل از اجرای طرح تحول سلامت، یکی از مسائل بزرگ نظام سلامت عدالت در دسترسی به خدمات بود که با اجرای این طرح، دستاوردهای بسیار بزرگی در ارتقای شاخصهای سلامت و عدالت درمانی داشت.

استاندار افزایش دسترسی به خدمات و گسترش عدالت را از پیغام های بزرگ نهضت امام راحل عنوان نمود و گفت: در طی این دو روز چهار طرح بزرگ درمانی در استان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان و ظرفیت 400 تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش وبلاگ شیرین، بزرگ ترین مرکز اورژانس شهرستان کهگیلویه با حضور وزیر بهداشت و درمان، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان های چهار گانه و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بزرگترین مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید