اخبار سیاسی

خبر نو درویش درباره میزبانی از یاران رونالدو ، مذاکرات وزیر امور خارجه دو کشور و تاج با رئیس فدراسیون عربستان

درویش در رابطه با راه اندازی VAR در استادیوم های ایران گفت: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و هماهنگی برای راه اندازی VAR به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

5 شهریور 1402

مسئولیت اهل قبور، تضمین آخرتِ مرحوم!

شرق نوشت: در روز های اخیر خبری مبنی بر اخذ عوارض هزینه نگهداشت سالانه قبور به وسیله شهرداری تهران در رسانه ها منتشر شد که بازتاب منفی و گسترده ای در بین عموم مردم داشت. موضوع از این قرار است که شهرداری تهران تصمیم دارد به منظور نگهداشت سالانه قبور مبالغی...

20 بهمن 1401

علت رفتن یورگن لوکادیا از ایران

روزنامه شرق نوشت: یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی و حالا سابق باشگاه پرسپولیس، برای طرفداران این تیم و البته دنبال کنندگان لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل به یک خاطره شده است. او که با سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس و گل زنی برای باشگاهی مانند برایتون به عنوان...

25 دی 1401

اتفاق غیرمنتظره برای ساپینتو و خارجی ها؛ کارت اعتباری باطل و سیم کارت ها قطع شد

کارت اعتباری سرمربی و دستیاران خارجی باشگاه استقلال باطل و سیم کارت های آنها قطع شد.

11 آذر 1401

استخدام در آموزش و پرورش تغییر می نماید؛ روش 3، 1 اجرا می گردد

وزیر آموزش و پرورش با اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش 3-1 استفاده کنیم، گفت: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه های دیگر و یک سال در دانشگاه فرهنگیان درس بخواند.

2 آذر 1401

رکود در بازار برنج ایرانی؛ شمالی ها به ناچار برنج خارجی مصرف می نمایند

رئیس اتحادیه برنج فروشان بابل گفت: مصرف برنج خارجی در روستا های شمال کشور چندان مرسوم و متداول نبود، اما امروز مردم روستا های شمال به ناچار برنج خارجی مصرف می نمایند.

8 آبان 1401

کشتی گیران امید همچنان امیدوار جهت اعزام به مسابقات جهانی

با وجود صادر نشدن ویزا برای کشتی گیران اعزامی ایران به رقابت های جهانی زیر 23 سال، متولیان کشتی همچنان امیدوار به حل مشکل هستند.

19 مهر 1401

این عکس در مجلس جنجالی شد ، نماینده: انگشتم را آن شکل گرفتم تا ... ، منظورم آن چیزی نبود که نوشتند

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره تصاویر منتشر شده از او در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

13 مهر 1401

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور نمایندگان سهامداران و اعضای مجمع و بعلاوه دکتر امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت به...

10 شهریور 1401

تصویب لایحه رتبه بندی معلمان نشان دهنده توجه دولت به شرایط فرهنگیان بود

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت لایحه رتبه بندی معلمان بار اقتصادی سنگینی برای دولت داشت اما از آنجایی که دولت سیزدهم به شرایط فرهنگیان توجه ویژه ای داشت، این لایحه را تصویب کرد و اکنون اجرایی شده است.

6 شهریور 1401

همراه اول حامی هکاتوریسم 2020

اپراتور اول تلفن همراه کشور با رویکرد حمایت از ایده ها و طرح های استارتاپی، حامی نخستین رویداد هکاتوریسم شد.

21 مرداد 1401

کو: اپل فراوری سری آیفون 14 را به طور هم زمان در هند و چین شروع می نماید

شرکت فاکسان به عنوان شریک اصلی اپل، گوشی های این شرکت را در کشورهایی نظیر برزیل و هند فراوری می نماید. با این حال مهم ترین خط فراوری این شرکت برای گوشی های آیفون در چین قرار گرفته است. اما این بار به نظر می رسد اپل فراوری گوشی های سری آیفون 14 را به طور هم...

16 مرداد 1401

دیدنی های قاهره و محبوبترین مکان های گردشگری مرکز مصر

هرچه در وصف مصر و مرکز آن شهر بزرگ قاهره بگوییم بازهم کم است، مگر نه اینکه این شهر یعنی قاهره یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان می باشد؛ پس قطعا بی نصیب ماندن از این همه دارایی در بخش تاریخ، فرهنگ و آثار و جاذبه های دیدنی غیر ممکن است. قاهره در فهرست شهرهای...

13 مرداد 1401

امیر عبداللهیان: گفت وگوی ثمربخشی با بورل داشتیم

وزیر امور خارجه کشورمان، با اشاره به ملاقات امروزش با جوزف بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: گفتگوی ثمربخشی در خصوص طیفی از مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، شامل آخرین شرایط مذاکرات لغو تحریم ها داشتیم.

30 تیر 1401

لزوم استفاده از فارغ التحصیلان حوزه سالمندی در مراکز نگهداری سالمندان

عضو هیات علمی گروه آموزشی و مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت سالمندان در کشور، تربیت نیروی متخصص این حوزه از ضروریات مدیریت کشور محسوب شده و تقویت آن، با مشخص جایگاه معین فارغ التحصیلان این...

25 تیر 1401

کاظم جلالی: سند همکاری ایران و روسیه به تصویب مجلس خواهد رسید

سفیر ایران در روسیه تاکید نمود کلیات نقشه راه همکاری ایران و روسیه در قالب یک توافقنامه به زودی به امضای رؤسای جمهور دو کشور رسیده و بایستی به تصویب مجلس شورای اسلامی هم برسد.

21 تیر 1401

دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و سازمان همکاری شانگ های در تبریز افتتاح شد

دفتر تعاملات علم و فناوری ایران و شهرک همکاری های مالی و تجاری سازمان همکاری شانگ های چین با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی این وزارتخانه در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افتتاح شد.

18 تیر 1401

قیمت هر متر مسکن ملی تعیین شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فراخوان برای مشارکت سازندگان در طرح نهضت ملی مسکن با نرخ 4 میلیون و 500 هزار تومان در هر مترمربع است که در سال گذشته اعلام و قرار شد تعدیل های فصلی نیز به این مبلغ اضافه گردد.

8 تیر 1401

چرا مجمع تشخیص در واردات پیاز و سیب زمینی هم دخالت کند؟

کیومرث اشتریان استاد دانشگاه تهران در شرق نوشت: مجمع تشخیص مصلحت از دو سرچشمه نظری بهره برده است؛ ابتدا، نظریه مصلحت در فقه شیعه و سپس مدل برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر ضرورت های اجرائی.

20 خرداد 1401

بیماری ها و حوادث شغلی هزینه های سنگینی به کشور تحمیل می نماید

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیماری ها و حوادث شغلی هزینه های سنگینی به کشور تحمیل می نماید.

14 خرداد 1401
تعداد: (241)