تاکید بر لزوم توسعه و غنی سازی موزه مطبوعات آذربایجان

به گزارش وبلاگ شیرین، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، تاکید بر لزوم توسعه و غنی سازی موزه مطبوعات آذربایجان صورت گرفت.

تاکید بر لزوم توسعه و غنی سازی موزه مطبوعات آذربایجان

تراب محمدی از موزه مطبوعات آذربایجان واقع در خانه صلح جو بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید با تاکید به اینکه بدون شک موزه مطبوعات آذربایجان از جمله موزه های ارزشمند و غنی کشور است، ادامه داد: ایجاد موزه مطبوعات طی دهه گذشته یکی از مهمترین دغدغه های استان بود که خوشبختانه با پیگیری های اصحاب رسانه و مطبوعات استان و حمایت های مدیرکل محترم میراث فرهنگی این امر مهم محقق شد.

او توسعه و غنی سازی موزه مطبوعات آذربایجان را با گردآوری جراید دوره های مختلف تاریخی خصوصا دوره انقلاب اسلامی ضروری دانست و گفت: این نکته برای همگان آشکار است که آذربایجان از پیشگامان حوزه چاپ و مطبوعات کشور بوده و در صده های گذشته آثار فاخری را در تاریخ به ثبت رسانده است، لذا ضروری است تا بخشهای مختلف دوره های تاریخی به موزه فعلی افزوده گردد تا شاهد فعالیت موزه ای غنی تر باشیم.

معاون هماهنگی امور سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، تربیت روزنامه نگاران جوان و متعهد به مطبوعات مکتوب را مهمترین لازمه عرصه مطبوعات دانست و گفت: قطعا توسعه رسانه های دیجیتال در پیشبرد اهداف رسانه ای و اثرگذاری گسترده کشور امری مهم است اما باید بخاطر داشته باشیم که مطبوعات مکتوب همیشه در تاریخ ماندگار و قابل دسترس در هر دوره و زمان هستند، باید در این راستا پیشکسوتان و انجمن صنفی روزنامه نگاران این حوزه به تربیت روزنامه نگاران جوان بپردازند تا این حوزه پویا همیشه در جریان باشد.

محمدی اظهار کرد: در راستای غنی سازی موزه مطبوعات آذربایجان آماده ایم تا هرگونه کمکی که انجمن صنفی روزنامه نگاران استان را کمک خواهد نمود، انجام دهیم تا بدین وسیله شاهد فعالیت موزه ای غنی و درخور شان آذربایجان باشیم.

منبع: همگردی

به "تاکید بر لزوم توسعه و غنی سازی موزه مطبوعات آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر لزوم توسعه و غنی سازی موزه مطبوعات آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید