توزیع کتاب بین کانون های فرهنگی هنری مساجد گچساران

به گزارش وبلاگ شیرین، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد، امیرحسین نوروزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و ترغیب خانواده ها و به ویژه جوانان به سمت مطالعه کتاب از برنامه هایی بود که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در سال گذشته آن را اجرایی کرد و این برنامه سال جاری نیز در سطح شهرستان اجرا می گردد.

توزیع کتاب بین کانون های فرهنگی هنری مساجد گچساران

وی بیان نمود: این اداره در سال گذشته 8000 جلد کتاب در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد، کتابخانه های مدارس و ادارات در سطح شهرستان گچساران توزیع کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اضافه کرد: از این اندازه 4000 جلد به کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای توسعه کتابخانه های آن ها توزیع شد.

نوروزی گفت: توزیع کتاب ها در بین مساجد و حسینیه ها و مدارس در راستای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین خانواده ها و به ویژه نسل نوجوانان و جوانان بوده است.

وی اعلام نمود: در سال گذشته در فصل ها و مناسبت های خاص از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه های کتاب در سطح شهرستان توزیع شد و سال جاری نیز برپایی نمایشگاه کتاب یکی از برنامه های این اداره خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "توزیع کتاب بین کانون های فرهنگی هنری مساجد گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کتاب بین کانون های فرهنگی هنری مساجد گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید