خبرنگاران بهره برداری از 6 ایستگاه هوایی توزیع برق در شاهرود شروع شد

به گزارش وبلاگ شیرین، شاهرود - خبرنگاران - مدیر توزیع برق شاهرود از احداث و تقویت 6 ایستگاه هوایی توزیع برق به منظور تامین و تغذیه برق مشترکان این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران بهره برداری از 6 ایستگاه هوایی توزیع برق در شاهرود شروع شد

به گزارش وبلاگ شیرین، جمال فرخ زاده شامگاه یکشنبه گفت: این ترانس ها با مجموع قدرت 850 کیلوولت آمپر در قلعه عضدی، مرکز جراحی شفا، خیابان موعود شهرک گلستان، روستای کلاته میرزا، چاه آب آشامیدنی شماره یک شهرک انقلاب و منطقه عامری نشین طرود، نصب و مورد بهره برداری واقع شده است.

وی با بیان اینکه به همراه نصب این تعداد پست هوایی توزیع برق، 15 عدد برق گیر 20 کیلوولت، 15 سری کات اوت فیوز و دو اصله پایه بتونی هم نصب شده است، اضافه نمود: عملیات احداث، بهینه سازی و جابجایی 6 هزار و 159 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در نقاط مختلف شهرستان، از دیگر فعالیت های این اداره در عرصه خدمت رسانی محسوب می گردد.

فرخ زاده با اشاره به این که برای کاهش تلفات و برطرف کاهش ولتاژ خیابان خرقانی، 788 متر شبکه فشار متوسط زمینی با کابل 20 کیلوولت به منظور نصب پست هوایی احداث شد، ابراز داشت: نصب 51 عدد تیغه جداکننده جهت سرکابل پست های زمینی، از جمله اقدامات به عمل آمده توسط گروه های عملیاتی این مدیریت است.

اوایل تیرماه سال جاری افزایش ظرفیت و راندمان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با حضور وزیر نیرو به شیوه ویدیو کنفرانس شروع شد.

اداره توزیع برق شاهرود به حدود 100 هزار مشترک برق رسانی می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بهره برداری از 6 ایستگاه هوایی توزیع برق در شاهرود شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری از 6 ایستگاه هوایی توزیع برق در شاهرود شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید