خبر نو درویش درباره میزبانی از یاران رونالدو ، مذاکرات وزیر امور خارجه دو کشور و تاج با رئیس فدراسیون عربستان

به گزارش وبلاگ شیرین، درویش در رابطه با راه اندازی VAR در استادیوم های ایران گفت: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و هماهنگی برای راه اندازی VAR به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

خبر نو درویش درباره میزبانی از یاران رونالدو ، مذاکرات وزیر امور خارجه دو کشور و تاج با رئیس فدراسیون عربستان

به گزارش وبلاگ شیرین پس از اینکه معین شد تیم های ایرانی در آسیا با عربستانی ها هم گروه شدند، تصور می گردد دوران بازی در زمین بی طرف میان کننده های دو کشور تمام شده اما به نظر می رسد این موضوع هنوز قطعی نشده و کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنا را بر مصوبه سال 2016 گذاشته است.

رضا درویش در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با بیان اینکه باشگاه پیگیری های لازم برای میزبانی از النصر عربستان را انجام می دهد، گفت: وزارت امور خارجه و شخص آقای وزیر، امیر عبدالهیان که جا دارد از ایشان تشکر کنم، پیگیر این موضوع هستند و در نشست وزرای امور خارجه ایران و عربستان بر توسعه روابط ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در دو کشور مثل گذشته تاکید شده است.

وی گفت: بعلاوه روسای فدراسیون فوتبال دو کشور نیز در این زمینه مذاکراتی داشته اند و آقای مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال طی مکاتباتی که با رییس فدراسیون فوتبال عربستان داشته است دو طرف در پی این هستند که مصوبه سال 2016 کنفدراسیون فوتبال آسیا را لغو کنند تا مشکل میزبانی دو کشور رفع گردد.

درویش در رابطه با راه اندازی VAR در استادیوم های ایران گفت: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و هماهنگی برای راه اندازی VAR به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیا است تا مسئله ای از این بابت وجود نداشته باشد و لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان برگزار گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نامه ای مبنی بر بازی پرسپولیس با النصر در زمین بی طرف به باشگاه ارسال نشده است، گفت: ما به وسیله فدراسیون فوتبال پیگیر هستیم که بازی ها در کشورمان برگزار گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر نو درویش درباره میزبانی از یاران رونالدو ، مذاکرات وزیر امور خارجه دو کشور و تاج با رئیس فدراسیون عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر نو درویش درباره میزبانی از یاران رونالدو ، مذاکرات وزیر امور خارجه دو کشور و تاج با رئیس فدراسیون عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید