خسارت کرونا به 184 اثر نمایشی در اسفند 98

به گزارش وبلاگ شیرین، اطلاعات جمع آوری شده از نمایش هایی که قرار است مسائل شان با تعطیلی فعالیت ها در پی شیوع کرونا آنالیز گردد نشان می دهد در اسفند سال گذشته 184 اثر نمایشی در تهران و در سالن های مختلف در حال انجام بودند.

خسارت کرونا به 184 اثر نمایشی در اسفند 98

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ شیرین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، این اداره کل دومین گزارش خود را در رابطه با رصد و پیگیری شرایط و مسائل گروه های نمایشی و تماشاخانه های خصوصی در شرایط همه گیری بیماری کرونا منتشر نموده که در آن اشاره شده است بیش از 180 اثر در تالار های مختلف شامل تماشاخانه های دولتی، خصوصی، فرهنگسراها، سالن های سینما، مجتمع ها و هتل ها اجرا شده اند.

متن گزارش شماره 2 اداره کل هنر های نمایشی پس از آنالیز شرایط موجود به توضیح زیر است:

1- با توجه به بند 3 و 4 اطلاعیه شماره یک مورخ نهم اردیبهشت ماه این اداره کل به آگاهی می رساند پس از آنالیز و جمع آوری اطلاعات نمایش ها در فاز اول مربوط به شهر تهران با استناد به پروانه های صاد شده از سوی شورای ارزشیابی و نظارت این اداره کل، فهرست 186 اثر در بیش از 106 تالار نمایشی و همچنین 30 برنامه سرگرمی های نمایشی احصا شده است. این اطلاعات در قالب فایل pdf به پیوست این خبر قابل دسترسی است.

2- همچنین مجموعا آثار 58 گروه نمایشی برای فروردین و اردیبهشت ماه سال 99 متقاضی اجرا یا در آستانه دریافت پروانه اجرا بوده است که فهرست آن ها نیز در همین فایل pdf قابل مشاهده است.

3- چنان چه نام اثری که پروانه اجرا دریافت نموده یا در آستانه دریافت پروانه بوده است در فهرست های منتشرشده قید نشده یا دارای مغایرتی است، صاحبان آثار مرتبط می توانند تا خاتمه وقت اداری روز شنبه 27 اردیبهشت ماه به وسیله شماره 66725314 با دفتر شورای ارزشیابی و نظارت تماس گرفته یا به این دفتر مراجعه نمایند.

4- تا ساعت 11 امروز، دوشنبه 22 اردیبهشت 99 که این اطلاعیه تدوین شد به غیر از استان های اصفهان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام، تهران، آذربایجان غربی، خوزستان و فارس دیگر استان ها اطلاعات مربوط به اجرا های تعطیل شده اسفندماه یا برنامه های فروردین ماه را در پورتال های استانی ایران تئاتر بارگذاری ننموده اند و این فرصت تا آخر این هفته برای تکمیل اطلاعات مهیاست.

فایل فهرست آثار نمایشی و سالن های اجرا

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خسارت کرونا به 184 اثر نمایشی در اسفند 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت کرونا به 184 اثر نمایشی در اسفند 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید