درخواست مجدد لغو محدودیت 60 درصد پذیرش مسافر در سفرهای هوایی

به گزارش وبلاگ شیرین، رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی از تکرار درخواست برای لغو محدودیت 60 درصد پذیرش مسافر در سفرهای هوایی اطلاع داد.

درخواست مجدد لغو محدودیت 60 درصد پذیرش مسافر در سفرهای هوایی

یونس دقیق کیا، رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به افزایش فرایند واکسیناسیون و تاکید بر خسارت های جبران ناپذیر محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر به ایرلاین ها، از ارائه درخواست مجدد برای لغو این محدودیت اطلاع داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

خواهان لغو این محدودیت در پروازها هستیم و این درخواست با توجه به شواهد علمی موجود در سایر کشورها مطرح شده و بارها این کار را آن را اعلام نموده ایم.

دقیق کیا ضمن بیان اینکه با توجه به وجود تحریم ها و مسائل متعددی که شرکت های هواپیمایی با آن روبه رو هستند، هدر رفتن 40 درصد از ظرفیت منابع ملی در پروازها هیچ توجیهی ندارد، توضیح داد:

شرکت های هواپیمایی داخلی در شرایط تحریمی که نمی توانند قطعات مورد احتیاج خود را به راحتی تامین نمایند و ناوگان موجود را سرپا نگه دارند. از سوی دیگر عدم استفاده از ظرفیت کامل پروازها و محدود کردن مردم برای استفاده از ظرفیت کامل پروازها، به معنای هدر رفتن سرمایه های ملی در شرایط کنونی است.

شایان ذکر است که از آبان ماه سال گذشته، بنا بر دستور وزارت راه و شهرسازی شرکت های هواپیمایی مکلف شدند که تنها تا سقف 60 درصد ظرفیت کابین پرواز نسبت به فروش بلیط هواپیما و جذب مسافر در سفرهای هوایی اقدام نمایند. این موضوع سبب شد تا انجمن شرکت های هواپیمایی در ماه های اخیر بارها برای لغو این محدودیت با دستگاه های متولی نامه نگاری کند که تا به امروز، این درخواست ها راه به جایی نبرده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز وبلاگ شیرین می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "درخواست مجدد لغو محدودیت 60 درصد پذیرش مسافر در سفرهای هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مجدد لغو محدودیت 60 درصد پذیرش مسافر در سفرهای هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید