درویش در جمع بازیکنان پرسپولیس: کوشش می کنیم پرداختی ها را به روز کنیم

به گزارش وبلاگ شیرین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد و ضمن قدردانی از اعضای تیم، قول داد در روزهای آینده بخشی از مطالبات شان را پرداخت کند.

درویش در جمع بازیکنان پرسپولیس: کوشش می کنیم پرداختی ها را به روز کنیم

به گزارش وبلاگ شیرین و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (آدینه) با حضور در استادیوم شهیدکاظمی، پیش از آغاز تمرین در جمع اعضای تیم حضور پیدا کرد و با آنها به گفت وگو پرداخت.

مدیرعامل پرسپولیس ضمن قدردانی از اعضای تیم به جهت کوشش ها در نیم فصل اول و نتایج خوب کسب شده در لیگ برتر و جام حذفی گفت: مسائل شما را درک می کنیم و از آنها اطلاع داریم. فداکاری و تعصب شما، شایان تقدیر است و البته سعی و همت باشگاه بر این است که پرداخت ها را در آینده به روز کنیم. به زودی پرداختی خواهیم داشت که قدری از مسائل شما کاسته گردد.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه نمود: باشگاه وظیفه خود می داند نسبت به انجام تعهدات اقتصادی و قراردادی هر چه سریع تر اقدام کند و در این جهت حرکت خواهیم کرد.

در جریان این دیدار، بازیکنان نیز دغدغه ها و مسائل خود را عنوان کردند و سیدجلال حسینی به نمایندگی از آنها، مواردی را عنوان کرد. مدیرعامل پرسپولیس نیز قول حل مسائل را داد و برای تیم در ادامه مسابقات، آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درویش در جمع بازیکنان پرسپولیس: کوشش می کنیم پرداختی ها را به روز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش در جمع بازیکنان پرسپولیس: کوشش می کنیم پرداختی ها را به روز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید