ذخیره مایحتاج ضروری مردم استان مرکزی در انبارها

به گزارش وبلاگ شیرین، معاون هماهنگی امور مالی استانداری مرکزی گفت: مایحتاج ضروری مردم این استان به میزان کافی در انبارها ذخیره شده و مسئله ای در تامین این کالاها در استان وجود ندارد.

ذخیره مایحتاج ضروری مردم استان مرکزی در انبارها

به گزارش وبلاگ شیرین آنلاین به نقل از ایرنا، سعید فرخی چهارشنبه 21 اسفند در نشست ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان مرکزی اضافه نمود: کالاهای ضروری مورد احتیاج چند ماه مردم استان مرکزی در انبار فروشگاه های استان موجود است و نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در استان مشکلاتی را برای واحدهای فراوریی، فعالان مالی و اصناف استان به همراه داشته که برطرف این مسایل احتیاجمند راهکار اساسی است و ایجاد راهکارهای مناسب از طرف مسئولان در دستور کار واقع شده است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری مرکزی اظهار داشت: دستگاه های خدمت رسان باید برای جلوگیری از بروز مشکل برای مردم، اصناف و واحدهای فراوریی همکاری لازم را با این واحدها داشته باشند.

فرخی گفت: بانک ها، سازمان امورمالیاتی، تامین اجتماعی و دستگاه های خدمت رسان با تمدید مهلت بازپرداخت تسهیلات و تقسط بدهی ها تمهیدات مناسبی را برای جلوگیری بروز مشکل در واحدهای فراوریی و صنعتی اندیشیده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اداره کل تامین اجتماعی در حوزه درمان دومین تامین نماینده درمان در استان به شمار می رود و 307 هزار و 856 نفر در استان مرکزی زیر پوشش بیمه ای این نهادبیمه گر هستند درحالیکه شمار آنان تا خاتمه سال گذشته 298 هزار و 806 نفر بوده است.

محمدرضا بیدهندی اضافه نمود: شمار بیمه شدگان اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی امسال نسبت به سال گذشته سه وسه دهم درصد افزایش یافته است.

وی تعداد کارگاه های تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی این استان را 24 هزار و 196 عدد مطرح نمود و ادامه داد: این کارگاه ها نسبت به سال گذشته چهار و 85 صدم درصد افزایش یافته اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: کارگاه های زیر پوشش اداره کل تامین اجتماعی تا خاتمه سال گذشته 23 هزار و 77 عدد بوده است.

بیدهندی با یادآوری شیوع مشاهده ویروس کرونا در استان مرکزی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس اخذ اثرانگشت برای بیمه بیکاری متوقف شده و کمیسیون ماده 91 برای جلوگیری از مراجعه بیمه شدگان به این اداره کل به صورت موقت فعالیت ندارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: توقف ارایه استراحت های پزشکی فوری به کمیسیون پزشکی، توقف بازرسی از بیمه شدگان غیراجباری، توقف کمیسیون پزشکی و معرفی بیمه شدگان به پزشک معتمد و تمدید اعتبار دفترچه های بیمه شدگانی که اعتبار دفترچه آنان تا خاتمه امسال است از جمله اقدامات این اداره کل برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

بیدهندی اضافه نمود: توقف بازرسی های کارگاهی، تمدید کارت مهارت کارگران ساختمانی تا خاتمه سال 99، تداوم کارت هوشمند رانندگان تا سال آینده و ارایه خدمات بیمه ای به وسیله اینترنت از دیگر اقدامات اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی برای جلوگیری از مراجعه بیمه شدگان به ادارات این اداره کل است.

وی ادامه داد: تمهیداتی برای پرداخت غرامت دستمزد کارگاهی که دچار مشکل هستند از سوی ستاد تسهیل استان اندیشیده شده است.

بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک، متوسط و عظیم در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ذخیره مایحتاج ضروری مردم استان مرکزی در انبارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره مایحتاج ضروری مردم استان مرکزی در انبارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید