رابط کاربری One UI 4، دردسترس کاربران نهاده شد

به گزارش وبلاگ شیرین، شرکت سامسونگ رابط کاربری One UI 4 که عرضه آن را به علت اختلالات متعدد متوقف نموده بود، هم اکنون در دسترس کاربران قرار داد.

رابط کاربری One UI 4، دردسترس کاربران نهاده شد

به گزارش وبلاگ شیرین ، به نقل از Phonearena، سامسونگ در عرضه رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر گوشی های Android 12 مسائل عمده ای داشت. طبق گزارشات اخیر این شرکت، چندین بار عرضه رابط نو به علت اختلالات متوقف شده بود و اکنون این رابط کاربری در دسترس کاربران قرار گرفته است. آخرین اخباری که یکی از نمایندگان شرکت سامسونگ در هفته گذشته تائید کرد در خصوص به روز رسانی رابط کاربری One UI 4 برای Galaxy S21، Z Flip 3 و Z Fold 3 بود. شرکت سامسونگ پس از همکاری با گوگل برای رفع این مشکل پیروز شد، مسائل سیستم های Google Play را رفع کند و اکنون رابط کاربری One UI 4 را به وسیله XDA-Developers در دسترس کاربران قرار می دهد.

این به روز رسانی در سطح جهانی منتشر می گردد، بنابراین مهم نیست که در کجا زندگی می کنید، اگر صاحب یک گوشی سری گلکسی S21 یا یکی از دو پرچمدار تاشو سامسونگ هستید، منتظر دریافت رابط کاربری One UI 4 باشید. در این به روز رسانی رابط کاربری One UI 4 بهبود یافته، شامل وصله امنیتی دسامبر 2021، ثبات دستگاه و بهبود عملکرد خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وبلاگ شیرین فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رابط کاربری One UI 4، دردسترس کاربران نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابط کاربری One UI 4، دردسترس کاربران نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید