شرکت Caviar از نسخه های لوکس گلکسی S22 اولترا رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ شیرین، زمانی پرداخت حداقل 1000 دلار پول برای خرید یک گوشی هوشمند کار بسیار عجیبی به نظر می رسید، اما زمان همه چیز را تغییر داده است. این روز ها قیمت گوشی های هوشمند پرچم دار بسیار بیشتر از قبل شده، به خصوص اگر کاربران در پی مدل های با حافظه رم و حافظه داخلی بیشتری باشند این قیمت ها هم به مراتب برای آن ها بیشتر می گردد. به همین دلیل شرکت مشهور و لوکس Caviar که نسخه های محدودی از گوشی های پرچم دار را با طراحی و تزئینات خاص و بعلاوه قیمت بسیار بالا در اختیار کاربران قرار می دهد، این بار نسخه های محدودی از قدرتمندترین گوشی سری S22 یعنی نسخه اولترا را برای فروش در دسترس کاربران قرار داده که طبیعتا قیمت بسیار بالایی دارد.

شرکت Caviar از نسخه های لوکس گلکسی S22 اولترا رونمایی کرد

Caviar پیش فروش این گوشی پرچم دار سامسونگ که شامل 6 مدل منحصربه فرد است را شروع کرد. بعضی از این مدل ها نظیر نسخه پرنده شکاری و نسخه پلنگ راه راه آمریکایی با طلای 24 عیار کارات ساخته شده اند، در حالی که برای ساخت دیگر مدل ها مانند نسخه درایو از فیبر کربن سیاه و سفید و یک قاب تیتانیومی استفاده شده است. این شرکت ادعا می نماید که طراحی این گوشی ها از منابع عجیب و غریبی گرفته شده، اما در مجموع همه این طراحی ها موقعیت اجتماعی بالای فرد را نشان می دهد.

از لحاظ قابلیت های فنی این گوشی هیچ فرقی با S22 اولترا معمولی 1200 دلاری ندارد. مدل های طلایی این مجموعه با طلای 24 عیار کارات پوشیده شده و طرح های آن ها بر اساس دو سبک هنری قرن نوزدهم و بیستم یعنی هنر نوو و هنر دکو است. هنر نوو، مجموعه ای از منحنی های زیبا و خطوط طولانی و هنر دکو، با زوایای دقیق و اشکال هندسی منحصربه فرد شناخته شده اند. برای کاربرانی که مدل های طلایی این مجموعه را دوست ندارند، شرکت Caviar طرح های دیگری را هم مد نظر قرار داده که با نام درایو در اختیار کاربران قرار می دهد.

طراحی مدل های درایو از ماشین های مسابقه ای سال 1920 و 1930 الگوبرداری شده است. طبق اعلام این شرکت، طرح های این مجموعه از بوگاتی آتلانتیک، مرسدس بنز و تالبوت لاگو گرفته شده است. مدل درایو از تیتانیوم نرم ساخته شده و پوشش PVD سیاه دارد. این مدل بعلاوه دکوراسیون فیبر کربن سیاه دارد که دور آن را یک قاب تیتانیومی محافظ می پوشاند. باید اشاره کنیم که این شرکت مدل های سفارشی دو نسخه دیگر سری S22 یعنی نسخه استاندارد و پلاس را هم طراحی نموده که آن را برای فروش در اختیار کاربران قرار می دهد.

قیمت این مجموعه بسته به مدل و پیکربندی ذخیره سازی آن مبلغی بین 6000 تا 7900 دلار است. از آنجایی که این مدل ها سفارشی هستند بنابراین در تعدادی محدودی روانه ی بازار می گردد. Caviar تعداد 99 دستگاه از این مجموعه را طراحی و فراوری نموده که برای فروش در اختیار کاربران قرار می دهد.

بد نیست یادآوری کنیم که این شرکت جواهرسازی مشهور پیش تر مدل های مختلفی از آیفون 13 پرو مکس را طراحی و روانه بازار نموده بود که از جدیدترین مدل آن می توان به آیفون 13 پرو نسخه المپیک زمستانی پکن اشاره نمود. Caviar قاب پشتی این گوشی ها را با مواد کامپوزیت قرمز مقاوم در برابر ضربه و سبک وزن ساخته است که پرتوهای خورشید روی آن طرح زیبایی را خلق نموده اند. در پشت گوشی بعلاوه نشان بازی های المپیک زمستانی پکن به همراه کوه Xiaohaituo، مرکز ملی اسکی آلپاین و الگوی ظریف پیست های اسکی آن دیده می گردد.

چشمگیرترین نکته درباره این آیفون های 13 پرو و 13 پرو مکس این است که تمام طرح های این گوشی به همراه لوگوی برند Caviar، لبه های گوشی و حلقه های لنز دوربین همگی از طلای 18 عیار ساخته شده اند. باید اشاره کنیم که آیفون 13 پرو نسخه قهرمان طلایی المپیک زمستانی پکن قیمتی معادل 26 هزار دلار برای مدل 128 گیگابایتی دارد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شرکت Caviar از نسخه های لوکس گلکسی S22 اولترا رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Caviar از نسخه های لوکس گلکسی S22 اولترا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید