شش تیم در سومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با یکدیگر رقابت می نمایند

به گزارش وبلاگ شیرین، رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا گفت: در سومین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا تیم های سریلانکا، تایلند، قزاقستان، چین تایپه، استرالیا و چین با یکدیگر رقابت می نمایند.

شش تیم در سومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با یکدیگر رقابت می نمایند

نادر فلاحی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ شیرین در اردبیل گفت: در روز سوم مسابقات والیبال امیدهای آسیا و از ساعت 12 و 30 دقیقه تیم های سریلانکا و تایلند به مصاف هم می فرایند که تمامی بازی های روز سوم نیز در سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

وی گفت: بعد از این بازی تیم های قزاقستان و چین تایپه دومین بازی از سومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا را برگزار می نمایند که این مسابقه نیز ساعت 15 برگزار می گردد و بعد از این بازی نیز، آخرین مسابقه ساعت 17 و 30 دقیقه بین تیم های استرالیا و چین به انجام می رسد.

رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا اضافه نمود: در دومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا تیم های ژاپن، چین تایپه و چین مقابل حریفان خود به فزونی دست یافتند که حضور تماشاگران در جریان دیدارهای روز سوم بسیار شگفت انگیز و پرشور بود.

فلاحی توضیح داد:در صورت حضور مناسب تماشاگران در دیدارهای تیم ملی والیبال امید ایران، اردبیل شانس کسب میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال بزرگسالان ایران را دارد که امیدواریم با تداوم حضور تماشاگران این مهم تحقق یابد.

منبع: تسنیم

به "شش تیم در سومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با یکدیگر رقابت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش تیم در سومین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا با یکدیگر رقابت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید