شیائومی 12X احتمالا نمایشگر 6.28 اینچی امولد و اسنپدراگون 870 خواهد داشت

به گزارش وبلاگ شیرین، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی میخواهد یک مدل از سری 12 از گوشی های مورد انتظار خود را به نام شیائومی 12X با نمایشگر 6.28 اینچی امولد و تراشه اسنپدراگون 870 راهی بازار کند.

شیائومی 12X احتمالا نمایشگر 6.28 اینچی امولد و اسنپدراگون 870 خواهد داشت

شیائومی در حال حاضر یکی از سه شرکت بزرگ فراوریکننده گوشی هوشمند در دنیا یا به طور دقیق تر، بعد از اپل، سومین شرکت برتر فراوریکننده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود. اما با در نظر گرفتن سابقه ای که این شرکت در مقایسه با دو شرکت دیگر دارد می توان عملکرد آن را فوق العاده ارزیابی کرد.

در حال حاضر سری شیائومی می 11، برترین پرچم دار این شرکت به شمار میرود که از قابلیت های فراوان و بسیار خوبی بهره می برد و می توان آن را در حد و میزان های برترین گوشی های بازار نظیر گلکسی S21 اولترا به حساب آورد. اما شرکت چینی می خواهد به زودی، یعنی نهایتا در اولین ماه سال 2022 و در زودترین حالت، آخرین ماه امسال میلادی از گوشی نو خود تحت عنوان شیائومی 12 رونمایی کند.

در رابطه با این گوشی خبرهای متعددی منتشر شده است که در ادامه انتشار این خبرها می توان به تجهیز یک مدل از آن ها تحت عنوان شیائومی 12X به نمایشگر 6٬28 اینچی از نوع امولد با رفرش ریت 120 هرتز و پردازنده اسنپدراگون 870 اشاره نمود که البته پردازنده نسل گذشته به شمار میرود اما این موضوع نباید باعث گردد فکر کنید قدرت پردازشی و گرافیکی پایینی دارد؛ اتفاقا این تراشه یکی از برترین ها به شمار میرود که می تواند برای پرچم دارهای مدل استاندارد، گزینه بسیار خوبی باشد.

این اطلاعات در کنار اطلاعات دیگری که چندین ماه است در رابطه با شیائومی 12 منتشر می گردد باعث شده ایده خوبی از آنچه که شرکت چینی قرار است رونمایی کند داشته باشیم. پیش از این در رابطه با شیائومی 12 و 12 اولترا هم خبرهای زیادی منتشر شده بود اما به نظر می رسد این مدل که منبع این خبر از آن با نام 12X یاد کرد قرار است سومین مدل از این سری باشد که به نظر می رسد به عنوان مدل لایت راهی بازار خواهد شد.

البته اینکه می گوییم لایت منظور این نیست که نام این دستگاه حتما شیائومی 12 لایت باشد؛ در واقع به نظر می رسد از لحاظ قدرت سخت افزاری و پردازشی، این محصول به عنوان مدلی ضعیف تر از پرچم دارهای اصلی راهی بازار خواهد شد. طبق گفته های منبع این خبر، ظاهرا نام رمزی که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته Psyche و شماره مدل آن هم 2112123AG است. شماره ای که تا به امروز در هیچ یک از خبرهایی که پیرامون گوشی های سری شیائومی 12 منتشر می شد شاهد آن نبوده ایم.

با این حال با توجه به تعیینات نمایشگر و پردازنده ای که به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش خواهد نمود، به نظر می رسد نباید انتظار داشته باشیم شیائومی 12X خیلی قدرتمند باشد اما قطعا قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت. بعلاوه نمایشگر 6.28 اینچی این روزها برای گوشی هایی مورد استفاده قرار می گیرد که کوچک به حساب می آیند و این یعنی شیائومی بالاخره محصولی را فراوری نموده که جز گوشی های کوچک بازار به شمار میرود.

علاوه بر آنچه که در بالا به عنوان تعیینات فنی این محصول گفتیم، به نظر می رسد دوربین اصلی این گوشی هم سنسوری به بزرگی 50 مگاپیکسل داشته باشد. اینکه چه دوربین های دیگری و با چه شکل و شمایلی قرار است روی پنل پشتی آن قرار بگیرند هنوز تعیین نیست چون این خبر به نظر می رسد اولین چیزی باشد که در رابطه با شیائومی 12X در اختیار داریم.

طبق خبرها و شایعات منتشر شده، شیائومی باید در اولین فصل یا به عبارتی در سه ماه نخست سال 2022 از گوشی های سری 12 خود رونمایی کند. گوشی هایی که به عنوان پرچم دار، انتظار زیادی از آن ها می رود. البته شیائومی سال گذشته یک مدل استاندارد را زودتر از همه رونمایی و راهی بازار کرد حال باید دید امسال هم همین اتفاق رخ می دهد یا اینکه طی یک مراسم شاهد رونمایی از تمامی مدل ها خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 12X احتمالا نمایشگر 6.28 اینچی امولد و اسنپدراگون 870 خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12X احتمالا نمایشگر 6.28 اینچی امولد و اسنپدراگون 870 خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید