مشارکت 12 هزار امدادگر در طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر

به گزارش وبلاگ شیرین، رئیس سازمان امداد و نجات گفت: طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر در امسال، با مشارکت 12 هزار امدادگر شروع و تا 25 اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

مشارکت 12 هزار امدادگر در طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ شیرین، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره بر شروع طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر در سطح کشور گفت: این طرح از ابتدای آذر ماه شروع شده و تا 25 اسفندماه به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارائه خدمات امداد و نجات ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر در امسال با مشارکت 12 هزار امدادگر و نجاتگر آموزش دیده، که خاتمه طرح همراه ما خواهند بود اجرا می گردد.

رئیس سازمان امداد و نجات در مورد تجهیزات امدادی در نظر گرفته شده برای طرح امسال بیان نمود: مجموعاً 3700 دستگاه خودروی امدادی و عملیاتی و 20 فروند بالگرد برای ارائه خدمات و انجام عملیات ها در نظر گرفته شده و آماده باش هستند.

ولی پور توضیح داد: در طرح امسال نیز 567 پایگاه ثابت و مجموعه 1177 پایگاه ثابت، موقت و شعب امداد و نجات در این ایام خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره بر خدمات این طرح نیز بیان نمود: سازمان امداد و نجات در تمامی شهرها و استانهای کشور در کنار باقی دستگاه ها، در بحث پوشش حوادث و سوانح احتمالی، جوی و بعلاوه حوادث ترافیکی به عنوان پشتیبان سازمان اورژانس خدمات خود را ارائه خواهد داد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: به علاوه پایگاههای ثابت ما نیز به تجهیزات اولیه اضطراری برای هر گونه حوادث، تجهیز شده است.

ولی پور در مورد اقدامات سازمان امداد و نجات برای مقابله با کرونا نیز مطرح نمود: این سازمان در کنار وزارت بهداشت، برای مراقبت های بهداشتی از جمله انجام تست های اضطراری کرونا، غربالگری و غیره در مبادی ورودی مسافری زمینی کشور در حال فعالیت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مشارکت 12 هزار امدادگر در طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 12 هزار امدادگر در طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید