موتو 5G G62 موتورولا ممکن است به زودی معرفی گردد

به گزارش وبلاگ شیرین، شرکت موتورولا در راستای رسیدن به اهداف سال 2022 خود، به تازگی از چندین گوشی هوشمند نو نظیر موتو G52 و گوشی موتو (2022) 5G G که با نام دیگری در بازار جهانی عرضه می گردد، رونمایی نموده است. به همین دلیل، انتظار می رود که این شرکت بزرگ فناوری گوشی های دیگری مانند موتو 5G G62، موتورولا اج 30، موتو E32 و موتو 5G G82 را در آینده نزدیک به کاربران پرتعداد خود معرفی کند. پیش تر بعضی مشخصات و شماره مدل موتو 5G G62 در رسانه های خبری منتشر شد، اکنون اما با مشاهده این گوشی در وب سایت صدور گواهینامه FCC اطلاعات بیشتر و دقیق تری درباره مشخصات فنی آن در اختیار ما قرار گرفته که در ادامه به آنالیز آن خواهیم پرداخت.

موتو 5G G62 موتورولا ممکن است به زودی معرفی گردد

موتورولا یکی از شرکت های پیروز در زمینه فراوری گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که اگرچه به مقدار شرکت های بزرگ فعال در این زمینه کاربر ندارد اما توانسته با عملکرد خوب خود در بخش میان رده و مالی، توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این شرکت که در حال حاضر زیر نظر لنوو به کار خود ادامه می دهد، میخواهد در آینده نزدیک از چند گوشی هوشمند نو رونمایی کند که یکی از آن ها گوشی موتو 5G G62 خواهد بود. این گوشی هوشمند نو موتورولا با شماره مدل XT2223 2 در سایت صدور گواهینامه FCC ظاهر شده است.

اطلاعات این وب سایت به ما می گوید که قرار است موتو G62 در اختیار بازارهایی نظیر کشور ایالات متحده آمریکا، اتحادیه اروپا، آفریقا، انگلیس، هند، برزیل و منطقه ها بیشتری قرار بگیرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این وب سایت صدور گواهینامه، گوشی نو موتورولا با باتری به ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود. این گوشی از حداکثر سرعت شارژ سریع 20 وات، دو سیم کارت هم زمان فعال و نسل پنجم اینترنت همراه (5G) پشتیبانی می نماید. از سایر قابلیت های این گوشی می توان به وای فای دو بانده، بلوتوث و NFC اشاره نمود.

بر اساس گزارش های منتشر شده قبلی درباره مشخصات احتمالی موتو G62، می توان گفت که این گوشی هوشمند نو با صفحه نمایش Full HD+ و رفرش ریت با نرخ بالا (90 یا 120 هرتزی) روانه بازار می گردد. گفته می گردد که این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

بعلاوه سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی نصب شده است. گفته می گردد که موتو G62 از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو سنسور دیگر در قاب پشتی بهره می برد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور و دوربین سلفی تعبیه شده درون حفره نمایشگر اشاره نمود. در خصوص قلب تپنده این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "موتو 5G G62 موتورولا ممکن است به زودی معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتو 5G G62 موتورولا ممکن است به زودی معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید