نیروی دریایی آمریکا اعتراف کرد که ویدیوهای یوفوی بیشتری دارد، اما به این زودی انتظار تماشا آنها را نداشته باشید

به گزارش وبلاگ شیرین، یک سخنگوی نیروی دریایی آمریکا چهارشنبه (7 سپتامبر) نوشت: نیروی دریایی ایالات متحده ویدئوهای دیده نشده از اشیاء پرنده ناشناس (UFO) - یا پدیده های هوایی ناشناس (UAP) دارد که وزارت دفاع (DOD) ترجیح می دهد آنها را آنالیز کند، اما این فیلم ها را به صورت عمومی منتشر نمی کند زیرا به امنیت ملی آمریکا آسیب می رساند.

نیروی دریایی آمریکا اعتراف کرد که ویدیوهای یوفوی بیشتری دارد، اما به این زودی انتظار تماشا آنها را نداشته باشید

این پذیرش در پاسخ به درخواست قانون آزادی اطلاعات (FOIA) ارائه شده به وسیله سایت شفافیت دولتی The Black Vault، که قبلاً هزاران صفحه از اسناد مربوط به بشقاب پرنده را دریافت شده. این سایت شفافیت دولتی درخواست هایی به سیا و سایر سازمان های دولتی ارائه نموده بود.

در آوریل 2020 از نیروی دریایی به این طریق درخواست شد که اطلاعات بیشتری بدهد. تنها یک روز پس از آن که نیروی دریایی سه ویدیو را که به وسیله خلبانان نیروی دریایی گرفته شده بود را از حالت طبق بندی خارج کرد که نشان می داد هواپیماهای با فناوری پیشرفته به روش های به ظاهر غیرممکن حرکت می نمایند.

پس Black Vault از نیروی دریایی درخواست کرد که تمام ویدیوهای مرتبط با UAP را تحویل دهد.

پس از دو سال، دولت به این درخواست پاسخ دا و به طوری که در ابتدای این پست نوشتیم به بهانه امنیت ملی از انتشار ویدئوهای بیشتر خودداری خواهد نمود.

گرگوری کاسون، معاون دفتر FOIA نیروی دریایی در نامه ای در پاسخ گفت: انتشار این اطلاعات به امنیت ملی آسیب می زند، زیرا ممکن است اطلاعات ارزشمندی در خصوص عملیات، آسیب پذیری ها و/یا قابلیت های وزارت دفاع/دریایی در اختیار دشمنان قرار دهد. هیچ بخشی از ویدئوها را نمی توان برای انتشار جدا کرد.

کیسون افزود که نیروی دریایی تنها به این دلیل توانست سه ویدیویی را که در آوریل 2020 منتشر شده بود را از حالت طبقه بندی خارج کند که این ویدیوها قبلاً به رسانه ها درز نموده بودند و قبلاً به طور گسترده در حوزه عمومی مورد بحث قرار گرفته بودند. یه همین دلیل نیروی دریایی امکان انتشار رسمی این فیلم را بدون آسیب بیشتر به امنیت ملی ممکن دانست.

واضح است که ارتش ایالات متحده تهدید بالقوه UAP را بسیار جدی می گیرد. در ماه مه 2022، وزارت دفاع آمریکا اولین جلسه استماع عمومی خود را در خصوص بشقاب پرنده ها از دهه 1960 برگزار کرد. این جلسه اساساً در خصوص گزارش ژوئن 2021 پنتاگون بحث می کرد که نشان می داد خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده 144 مورد مشاهده UAP را از سال 2004 گزارش نموده اند.

اخیراً، وزارت دفاع آمریکا اعلام نموده که بودجه فدرال را برای افتتاح دفتر جدیدی که منحصراً بر مدیریت گزارش های مشاهده یوفو به وسیله ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی ایالات متحده متمرکز است، دریافت خواهد نمود.

منبع

منبع: یک پزشک

به "نیروی دریایی آمریکا اعتراف کرد که ویدیوهای یوفوی بیشتری دارد، اما به این زودی انتظار تماشا آنها را نداشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی دریایی آمریکا اعتراف کرد که ویدیوهای یوفوی بیشتری دارد، اما به این زودی انتظار تماشا آنها را نداشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید