پوچتینو: احتمالا کِین را تا سرانجام فصل از دست می دهیم

به گزارش وبلاگ شیرین، تهران- خبرنگاران- مصدومیت هری کین پیروزی شیرین شب گذشته تاتنهام مقابل منچسترسیتی را تلخ کرد؛ مصدومیتی که براساس اظهارات سرمربی این تیم احتمالا منجر به خانه نشینی وی تا سرانجام فصل خواهد شد.

پوچتینو: احتمالا کِین را تا سرانجام فصل از دست می دهیم

به گزارش وبلاگ شیرین، روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام بازی شب گذشته تیمش مقابل منچسترسیتی در استادیوم نوساز اسپرز در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا که در نهایت با پیروزی میزبان به خاتمه رسید، در دقیقه 56 به دلیل مصدومیت واضح از ناحیه قوزک پا میدان را ترک کرد.

کین که از وارد کردن هرگونه فشاری به پایش برای حرکت ناتوان بود توسط کادر پزشکی تاتنهام به رختکن منتقل شد و لوکاس مورا جایگزین وی شد.

مهاجم تاتنهامی ها پیش تر از همین ناحیه دچار آسیب دیدگی شده بود و در آن موقع از 14 ژانویه تا 23 فوریه امسال میلادی، به مدت 40 روز خانه نشین شد و 8 بازی را از دست داد؛ مصدومیت شب گذشته سومین بدشانسی کین ظرف یک سال گذشته بوده است.

این در حالی است که آسیب دیدگی شب گذشته ظاهرا نسبت به مصدومیت های پیشین کین شدید تر بوده و در صورت کنار رفتن اجباری وی، نه تنها امیدهای تاتنهام را برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان کمرنگ می نماید بلکه نبرد شاگردان مائوریتسیو پوچتینو را در راستای قرار دریافت در جمع 4 تیم نخست لیگ برتر جزیره و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان در معرض خطری بزرگ قرار خواهد داد.

شاگردان مرد آرژانتین شنبه هفته آینده از هادرسفیلد میزبانی می نمایند و در ادامه در استادیوم اتحاد و تنها سه روز پس از برگزاری دیدار برگشت لیگ قهرمانان، بار دیگر در استادیوم اتحاد به میهمانی سیتی خواهند رفت.

در این بین، پوچتینو در مورد میزان مصدومیت کین گفت: شرایط کین به نظر خوب نمی رسد اما باید طی روزهای آینده آنالیز های بیشتری انجام دهیم.

وی ادامه داد: دردناک و به شدت ناراحت نماینده است و در صورت از دست دادن وی کار برای ما تا خاتمه فصل بسیار سخت خواهد شد.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "پوچتینو: احتمالا کِین را تا سرانجام فصل از دست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: احتمالا کِین را تا سرانجام فصل از دست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید