چه جشنواره هایی همزمان با جام جهانی 2018 در روسیه برگزار می گردد؟

به گزارش وبلاگ شیرین، سال جاری روسیه به علت میزبانی جام جهانی، توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. اما ما به فکر مسافرانی هستیم که نمی دانند فاصله بین بازی ها را چه کار نمایند. اینجا برترین نمایشگاه ها، کنسرت ها و تئاترها را در شهرهای میزبان به شما معرفی می کنیم تا در زمان فراق از فوتبال به آن ها بپردازید.

چه جشنواره هایی همزمان با جام جهانی 2018 در روسیه برگزار می گردد؟

اگر با تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه، راهی این کشور هستید تا بازی های هیجان انگیز جام جهانی 2018 را از نزدیک ببینید، بهتر است رویدادها و جشنواره هایی را که همزمان با این رقابت ها برگزار می شوند را نیز بشناسید تا شاید در این سفر، سری هم به آن ها زدید.

روسیه، این روزها، شمارش معکوس خود را برای افتتاح جام جهانی 2018 فوتبال آغاز نموده است. در عرض یک ماه، از 14 ژوئن تا 15 جولای، بیش از 2 میلیون نفر فوتبال را در 12 ورزشگاه واقع در 11 شهر تماشا می نمایند. اما بجز تماشای فوتبال چه سرگرمی دیگری در این شهرها می توان انجام داد؟ نظر شما درباره فرهنگ روسیه چیست؟

موسکو

نمایشگاه: فوتبال

نگارخانه نو ترتیاکوف هنر قرن 20 را به نمایش می گذارد، اما برای جام جهانی 2018 برنامه های مخصوصی دارد. از 9 مه تا 11 سپتامبر نقاشی ها و مجسمه هایی که مربوط به فوتبال هستند به نمایش گذاشته می شوند. اگر کارت طرفداری داشته باشید، ورود به نگارخانه رایگان است.

نمایشگاه: واسیلی ورشچگین

اگر به نگارخانه ترتیاکوف رفتید، نمایشگاه بی نظیر هنرمند روسی، ورشچگین را ازدست ندهید. این نمایشگاه با 500 اثر از دوران خود هنرمند را به نمایش می گذارد، تصاویری که او از مکان های عجیبی در سفرهایش به ترکستان، بالکان، هند، شمال روسیه و ژاپن ثبت نموده است.

اخترشناسی و مرکز هوانوردی

به تماشا پارک VDNKh بروید و از معماری استالینی آن لذت ببرید. اخیرا در این پارک موزه ای افتتاح شده که مجموعه ای از 120 هواگرد و فضاپیمای منحصربه فرد، و عکس ها و ویدئوهای کمیاب است. در سینمای 5 بعدی پارک می توانید داستان هستی، از انفجار بزرگ (بیگ بنگ) تا چشم اندازهایی از اسکان در کره مریخ را تماشا کنید.

نمایشگاه: تاریخ فوتبال روسیه

بازتماشامایندگان می توانند با دستگاه های بازی نایاب روسی فوتبال بازی و از اولین سری بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی استفاده نمایند.

باله: آنا کارنینا در تئاتر بولشوی

تئاترهای کمی در مسکو وجود دارند که برای اجراها زیرنویس تهیه می نمایند. پیشنهاد می کنیم حتما برای تماشا باله بی نظیر John Neumeier به تئاتر بولشوی بروید.

سن پترزبورگ

حضور زمفیرا روی صحنه در جشن هواداران فوتبال

اگر مایل هستید اجرای اسطوره موسیقی راک روسیه را زنده ببینید، شانس به شما رو نموده است. زمفیرا قرار است روز 12 جولای یکی از اجراهای بی نظیرش را به نمایش بگذارد.

نمایشگاه: ایلیا و امیلیا کاباکوف؛ هرکسی به آینده راه پیدا نمی نماید

موزه ارمیتاژ یا هرمیتاژ یکی از برترین مکان ها برای تماشا هنرهای معاصر است. در واقع این زوج روسی که اکنون شهروندان آمریکایی هستند معمولا در آمریکا نمایشگاه خود را برگزار نمی نمایند.

شب های روشن: یک پدیده طبیعی

خود شهر یک اثر هنری است و خوشبختانه گردشگران دقیقا زمانی برای تماشا جام جهانی به روسیه می آیند که این پدیده طبیعی اتفاق می افتد. در این پدیده خورشید در نیمه شب پیدا است، پس از آن بهره ببرید، قدم بزنید یا به قایق سواری بروید.

جشنواره بادبان های سرخ (Scarlet Sails)

جشنواره بادبان های سرخ همه ساله در 23 ژوئن در سن پترزبورگ برگزار می گردد. این جشن شامل آتش بازی، نمایش آب و البته ناوچه Shtandart با آن بادبان های سرخش است که رودخانه Neva را مزین می نماید. این تجربه یکی از نایاب ترین تجربه های عمرتان می گردد.

باله: رودخانه قو در تئاتر Alexandrinsky

برای گذارندن یک عصر در سن پترزبورگ هیچ چیز بهتر از تماشای باله سنتی همراه با موسیقی افسانه ای Pyotr Tchaikovsky نیست. تئاتر Alexandrinsky اولین تئاتر روسیه است که دختر پیتر کبیر آن را بنا کرد.

ولگوگراد

نمایشگاه: Sergei Larenkov. Stalingrad ، نگاهی از آینده

ولگوگراد که در قدیم به نام Stalingrad شناخته می شد، شهر افتخارات نظامی شوروی است و زمانی که قدم در آن می گذارید ناخودآگاه در تاریخ غرق می شوید. پس از تماشای Mamaev Kurgan (به معنای گورپشته مامای) و یادمان بسیار بزرگ مام میهن فرامی خواند، برای تماشا عکس های Sergei Larenkov به موزه تاریخی- نژادی Old Sarepta بروید.

نیژمی نووگورود

نمایشگاه: هدف

زمانی که وارد قلعه تاریخی کرملین می شوید، از زرادخانه که امروزه بخشی از مرکز ملی هنرهای معاصر است، تماشا کنید. نمایشگاه دیگری که حتما باید ببینید، نمایشگاه عکس های ستاره های فوتبال روسیه و نمایشگاه ماکسیم گورکی، نویسنده بزرگ روس است که در این شهر زاده شد و سال جاری تولد 150 سالگی او را جشن می گیرند.

سوچی

رقابت بین المللی باله در بین جوانان

تئاتر زمستانی سوچی معمولا میزبان برگزاری موسیقی های کلاسیک و رقابت های مختلف فرهنگی، از نمایش های کمدی گرفته تا باله و موسیقی است. یوری گریگورویچ،، استاد بی همتای پایکوبی باله، پذیرای استعدادهای جوان، از 16 تا 22 ژوئن از سراسر جهان است.

سارانسک

جشن های قومی

سارانسک مرکز جمهوری موردوویا است که 40 درصد جمعیت بومی آن موردویایی هستند. برای اینکه روح ملی این منطقه را بیشتر احساس کنید، به روستای Chukaly بروید که خیلی هم از سارانسک دور نیست.

یکاترینبورگ

جشنواره راک قدیمی و نو

این شهر در تاریخ 29 ژوئن میزبان موسیقی های شبانه است. شما می توانید به باندهای موسیقی قدیمی و نوی که تازه آغاز به کار نموده اند گوش دهید. این کنسرت در نزدیکی Yeltsin Center نو برگزار می گردد.

منبع: کجارو / rbth.com

به "چه جشنواره هایی همزمان با جام جهانی 2018 در روسیه برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه جشنواره هایی همزمان با جام جهانی 2018 در روسیه برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید