42 بازار روز تعطیل شدند

به گزارش وبلاگ شیرین، به گفته مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهرداری تهران 42 بازار روز در شهر تهران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایتخت تعطیل شده است.

42 بازار روز تعطیل شدند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ شیرین، حمید رضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: در وهله اول خود کنترلی در دستور کار ما نهاده شد، به همین منظور تمام کارمندان سازمان قبل از ورود به محل کار با تب سنج تحت کنترل قرار می گیرند. ارائه ماسک و تجهیزات مناسب و تقلیل 50 درصدی پرسنل و شیفت بندی 50 درصد دوم از جمله دیگر اقداماتی بوده که در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به ممنوعیت لمس نازل ها در مراکز CNG توسط رانندگان افزود: سوخت گیری در این مراکز با رعایت موازین بهداشتی تنها توسط اپراتور ها انجام می گردد. هم اکنون در نیمی از مراکز رد و بدل شدن پول ممنوع است و تنها با دستگاه عابربانک، هزینه ها دریافت می گردد و در حال پیگیری هستیم تا در بقیه مراکز دستگاه های عابربانک مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران ادامه داد: مراکز خرید خودرو در تهران که روزانه بیشتر از پنج هزار ورودی دارند و همه اقدامات با ارتماس دستی انجام می گردد، تعطیل شده است.

تحصیلی با اشاره به تعطیلی مراکز خرید و فروش پرندگان که در ارتباط نزدیک با شهروندان بودند، گفت: دو مرکز شرق و غرب هم اکنون تعطیل شده، همچنین تمام مجوز های نمایشگاهی ایام عید لغو شده است.

وی با اشاره به تعطیلی تمامی 42 روز بازار در شهر تهران افزود: همینطور در دو مرکز جنت آباد و حکیمیه علاوه بر اطلاع رسانی در ورودی ها مواد ضد عفونی و ماسک رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته درباره حیوانات شهری گفت: در گشت زنی های صورت گرفته حدود 60 الی 70 سگ بلاصاحب سرفه زن از اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و شمال تهران جمع آوری شده است. این سگ ها در قرنطینه جدا نگهداری می شوند تا توسط نمایندگان وزارت بهداشت مورد آنالیز قرار گیرند، هم اکنون 10 اکیپ در دو شیفت در حال جمع آوری حیوانات شهری هستند.

تحصیلی افزود: همچنین چهار هزار پوستر و استند به منظور اطلاع رسانی در اختیار یک هزار و 200 کیوسک مطبوعاتی و گل فروشی سطح شهر نهاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "42 بازار روز تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 بازار روز تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید